• smulpaj01

    Tårarna rinner...

    Hur kan man jobba som familjhem med vetskapen att barnet har föräldrar som inget annat vill än att ta hand om sina barn........... ???

    Ser en så stark film på tv4 just nu......

  • Svar på tråden Tårarna rinner...
  • Gradin

    Jag vill ha ett familjehem i framtiden för att jobba för familjens högsta önskan.

    Om situationen inte fungerar precis då så skulle jag mer än gärna vara deras "viloplats/ trygga punkt" till att allt har ordnat upp sig.

  • smulpaj01
    BlommyNess12 skrev 2011-03-06 02:40:02 följande:
    vad är det för film? vad heter den?
    I am Sam heter den, men Sean Penn och Michelle Phifer (stavning?)

    Jag har ínte fällt en enda tår sen min älskade bror dog för många många år sen........ nu kan jag inte sluta gråta.......den här filmen......... oj oj.......... se den!!!!!
  • Lizzyy

    Jag storbölar med!

    I am Sam heter den.

    Så bra, men samdigt så jobbig. Personligen för mig då vår 10 mnd son har Downs Syndrom, och man funderar mycket på framtiden... Sen att jag har sett funktionshindrade bli föräldrar hjälper ju inte heller. Fast det barnet gick på nationell adpotion. 

  • smulpaj01

    Tack att jag inte är ensam....... men herregud vilken jobbig sits......

    jag kan inte sluta gråta.... vill se filmen igen och igen......

  • zhal

    vill inte se den igen jag jobbar natt nu så lite svårt att få ansiktret rätt efter tårana =P
    och nästa gång ska det vara med någon som kan krama mig när jag gråter

  • smulpaj01
    Lizzyy skrev 2011-03-06 02:55:29 följande:
    Jag storbölar med!

    I am Sam heter den.

    Så bra, men samdigt så jobbig. Personligen för mig då vår 10 mnd son har Downs Syndrom, och man funderar mycket på framtiden... Sen att jag har sett funktionshindrade bli föräldrar hjälper ju inte heller. Fast det barnet gick på nationell adpotion. 
    Förstår atT det är jobbigt, men ditt barn har DIG ..... glöm aldrig det.

    Det finns en anledning att just ditt barn har kommit till just dig! Du kommer alltid vara ditt barns bästa förälder och viktigast i hela världen för ditt barn. Förstår du vad jag menar, trots mitt svammel?

    Alla barn är viktigast i hela hela världen för dess föräldrar!!
Svar på tråden Tårarna rinner...