• smulpaj01

Tårarna rinner...

Hur kan man jobba som familjhem med vetskapen att barnet har föräldrar som inget annat vill än att ta hand om sina barn........... ???

Ser en så stark film på tv4 just nu......

• Svar på tråden Tårarna rinner...
  • smulpaj01
    zhal skrev 2011-03-06 03:33:11 följande:
    filmen var toppen =)
    och din bebis är ursöt!
  • zhal
    smulpaj01 skrev 2011-03-06 03:37:16 följande:
    och din bebis är ursöt!
    tack tack =) världens busigaste lilla kille
  • smulpaj01
    zhal skrev 2011-03-06 03:39:27 följande:
    tack tack =) världens busigaste lilla kille
    ha ha...... ja, det syns.... gullunge..

killar ska vara busiga... min är det forfrande och han fyller snart 10
  • zhal

härligt med lite större barn =) det är lättare att prata med dom då =)
    men ja pojkar ska busa och driva sina mammor långsamt till gråa hårstrån tror jag 18 månader och har mer energi en någon annan jag känner =)

• morochmer

Filmen är fantastisk. tårarna sprutade på mig medGråter
    Men hur menar du med frågan i ts:en

"Hur kan man jobba som familjhem med vetskapen att barnet har föräldrar som inget annat vill än att ta hand om sina barn........... ???"

• Anonym (soc.)

Förstår inte frågan? Vad då hur kan man vara familjehem? Det är väl en jävla tur att det finns människor som påtar sig att ta hand om barn och älska och uppfostra barn som av nån anledning inte kan bo kvar hemma.

• Dr Mupp
    smulpaj01 skrev 2011-03-06 03:10:03 följande:
    Förstår atT det är jobbigt, men ditt barn har DIG ..... glöm aldrig det.

Det finns en anledning att just ditt barn har kommit till just dig! Du kommer alltid vara ditt barns bästa förälder och viktigast i hela världen för ditt barn. Förstår du vad jag menar, trots mitt svammel?

Alla barn är viktigast i hela hela världen för dess föräldrar!!
    I helvete heller. Det finns folk som inte ska ha barn. Det finns föräldrar som är det värsta tänkbara föräldrarna och alla barn är inte det viktigaste för deras föräldrar. GLÖM ALDRIG DET.
    If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • Ringtail

Att döma ut familjehem med utgångspunkt i en översentimental hollywoodfilm känns ju inte så väldigt genomtänkt...

Vissa människor kan inte ta hand om sina barn och fungerar inte som föräldrar, då är det väl en jäkla tur att barnen får bo i en vettig miljö?

• morochmer
    Dr Mupp skrev 2011-03-07 15:18:20 följande:
    I helvete heller. Det finns folk som inte ska ha barn. Det finns föräldrar som är det värsta tänkbara föräldrarna och alla barn är inte det viktigaste för deras föräldrar. GLÖM ALDRIG DET.
  • Ringtail

Oj, skulle såklart inte vara tummen upp på mitt inlägg. Irriterande att man inte kan ändra såhär i efterhand.

Svar på tråden Tårarna rinner...