Tårarna rinner...
Hur kan man jobba som familjhem med vetskapen att barnet har föräldrar som inget annat vill än att ta hand om sina barn........... ???
Ser en så stark film på tv4 just nu......
Hur kan man jobba som familjhem med vetskapen att barnet har föräldrar som inget annat vill än att ta hand om sina barn........... ???
Ser en så stark film på tv4 just nu......
härligt med lite större barn =) det är lättare att prata med dom då =)
men ja pojkar ska busa och driva sina mammor långsamt till gråa hårstrån tror jag 18 månader och har mer energi en någon annan jag känner =)
Filmen är fantastisk. tårarna sprutade på mig med
Men hur menar du med frågan i ts:en
"Hur kan man jobba som familjhem med vetskapen att barnet har föräldrar som inget annat vill än att ta hand om sina barn........... ???"
Förstår inte frågan? Vad då hur kan man vara familjehem? Det är väl en jävla tur att det finns människor som påtar sig att ta hand om barn och älska och uppfostra barn som av nån anledning inte kan bo kvar hemma.
Att döma ut familjehem med utgångspunkt i en översentimental hollywoodfilm känns ju inte så väldigt genomtänkt...
Vissa människor kan inte ta hand om sina barn och fungerar inte som föräldrar, då är det väl en jäkla tur att barnen får bo i en vettig miljö?
Oj, skulle såklart inte vara tummen upp på mitt inlägg. Irriterande att man inte kan ändra såhär i efterhand.