• Suck och suck

Yes. Nu börjar "En unge i minuten" tv 4!

www.tv4.se/1.2032250/2011/02/25/en_unge_i_minuten Vet inte varför man är så gaaalen i förlossningsprogram. Bara för att man varit med om EN ENDA!
    Det är som ett gift sen man blev gravid en gång liksom. Eller hur?

• Svar på tråden Yes. Nu börjar "En unge i minuten" tv 4!
  • Kya

jag kommer sitta som klistrad vid tvn! äntligen ett svenskt förlossningsprogram!

F och L, mina stjärnor :)
  • Izela

är det nån som vet om det kommer upp på tv4play direkt när det börjar på tv?? min karl spelar tevespel:( vill verkligen inte missa detta..

• Anova
    Rynkar på näsan Jag fattar ingenting...   Jag brukar säga att tvsända förlossningsprogram har satt sådana trauman i mig att jag inte vill skaffa barn över huvud taget.
  • Fröken85

Åååå så kul!! Har laddat i flera veckor nu ju...

Lär väl bli en hel del tårar ikväll...

Längatr så till min egen nu!!

• Hanniz84
    Izela skrev 2011-03-07 20:56:38 följande:
    är det nån som vet om det kommer upp på tv4play direkt när det börjar på tv?? min karl spelar tevespel:( vill verkligen inte missa detta..
    samma här... är det är jävla skithockey på TV...

har sagt jättelänge att jag vill se detta programmet o jag tycker inte det är samma att se det på datorn.. så nu är jag lite sur.. och gravidhormonerna får mej att gråta oxå

men för att svara på din fråga,.. det kommer väl upp efter det gått på TV?
    jag kunde allafall inte se det nyss...
    ISA 1/8-2009 <3 Lillesyskon BF 16/4-2011 <3
  • LaFontaine
    Anova skrev 2011-03-07 20:57:33 följande:
    Rynkar på näsan Jag fattar ingenting...   Jag brukar säga att tvsända förlossningsprogram har satt sådana trauman i mig att jag inte vill skaffa barn över huvud taget.
    Världen bästa preventivmedel
  • Suck och suck

Jag var visst inte så begeistrad som jag trodde längre. Men man kanske blir uttråkad för att det är tv 4 också. Eller så har jag äntligen börjat tröttna på förlossningsprogram och förlossningsberättelser
    Eller så var jag bara uttråkad just nu.

• MassiiMotoo
    LaFontaine skrev 2011-03-07 21:26:40 följande:
    Världen bästa preventivmedel
    haha håller med men vad man lipar!  tjejn i slutet verkar få en akutsnitt och killen är jätteledsen och tjejen får panik och jag lipar ögonen av mig=/
Svar på tråden Yes. Nu börjar "En unge i minuten" tv 4!