• Anonym (Så är det!)

Fråga en fd strippa!

Läste en väldigt intressant tråd här inne för flera månader sedan som var skapad av en fd prostituerad och jag häpnades över hur ödmjuka och seriöst intresserade folk var över hur det faktiskt var,sen så ramlade det såklart in en och annan tölp men hey detta är Fl så vad att vänta sig?!

jag har jobbat som strippa(dansare) under många år från och till och jag slutar aldrig förvånas över folks moraliska pekpinnar eller svartsjuka framförallt av kvinnor såklart. så jag tänkte att med denna tråden så lyser jag upp ämnet och tar det till ytan för hur det egenteligen ser ut.

för det första-big brother sanna är ett undantag för hur de flesta av tjejerna beter sig,men det kan bero på att hon inte hållt på så länge,när jag började så var jag kanske lite likadan.berättade öppet om mitt yrke som om man vore stolt,inte för att jag skämms för det men jag ser det inte heller som en merit när jag söker ett mer seriöst jobb idag. Jag var med henne när hon hade sitt första pass å jag mötte då en osäker tjej som var väldigt nervös och hängde på mig som om jag vore hennes enda trygghet i världen,och så är det i början.

de flesta tjejer sparar sina första tjänade pengar på att göra operationer,framförallt sina bröst,sen läppar,näsa osv..sen rullar det bara på=mer inkomst på jobbet?
    både ja och nej. jag har inte gjort en enda operation,har fula bröst som attan men kunde ändå tjäna 11.000 kr kanske på en helg,inte illa trots att jag bara var mig själv.
    Klubbarna styrs av tungt kriminella elemant hör man? stämmer det?
    mja det är inget jag vill eller kommer kommentera.

Börjar många strippor sälja sig? ja det händer att en del får storhetsvansinne då det rullar in stora pengar så vissa går längre,MEN det är utan klubbens tillstånd eller vetskap då det är totalt FÖRBJUDET!
    Min syn på män, ja den har förändrats helt klart,jag har sett å hört saker genom alla år som fått mig å fundera skarpt...samtidigt som jag träffat män som egenteligen bara vill ha ngn att prata lite med,som är ensamma.

Tänkte att jag skapar en tråd så får ni som undrar fråga..så får vi se vart denna tråd leder.
    förhoppningsvis kan man sprida lite ljus om hur det faktiskt funkar.
    själv var jag reggad som egen företagare då jag jobbade strikt proffisionellt! medans andra gör det helt på eget bevåg...

• Svar på tråden Fråga en fd strippa!
  • Anonym (Också strippa)

Puffar upp denna tråden eftersom det hade varit intressant att läsa frågor och svar. ;)

• Anonym (S)

Osäker på om TS kommer svara här men: varför slutade du?:)

Strippa#2, hur mycket tjänar du? Har du gjort några operationer? Är det ett roligt jobb?
    Själv ser jag absolut inte ner på strippor eller så, tycker att det verkar lite roligt nästan :P
    Äckligaste och trevligaste kunden du träffat på? Instämmer du med det som står i TS?

Har läst en del bloggar som drivs av strippor (tex Izza eller vad hon heter) och det verkar vara ganska vanligt att tjejerna har sex med varandra. Sant/falskt?
    Många frågor nu hehe:)

• Anonym (Strippa #3)
    Anonym (S) skrev 2011-07-05 18:29:48 följande:

Strippa#2, hur mycket tjänar du? Har du gjort några operationer? Är det ett roligt jobb?
    Själv ser jag absolut inte ner på strippor eller så, tycker att det verkar lite roligt nästan :P
    Äckligaste och trevligaste kunden du träffat på? Instämmer du med det som står i TS?

Har läst en del bloggar som drivs av strippor (tex Izza eller vad hon heter) och det verkar vara ganska vanligt att tjejerna har sex med varandra. Sant/falskt?
    Ang Izza så kan jag säga att hon är en sjuktseriöst strippa. Hon är där för att tjäna pengar på ett helt lagligt sätt. Har jobbat med henne förut dock kom itne vi så bra överens men hon är garanterat en av de bästa i Sverige.

Ang vad man tjänar så kan jag säga attd et är jätte olika från kväll till kväll går itne att säga direkt vad man tjänade/tjänar iaf inte för mig.

Operationer har en del strippor gjort men långt ifrån alla. Jag ahr inte gjort det då jag valt att lägga mina pengar på andra saker men funderar på att göra det i framtiden då jag inte trivs med hur mina bröst ser ut.

Det är ett galet roligt jobb. Det roligaste jobbet jag haft faktiskt.

Kunderna väljer jag att inte diskutera. Men kan säga att det är en salig blandning av kunder allt från nyblivna 18åringar till utländska politiker.

Under mina 4år som strippa har jag aldrig hört att några utav tjejerna på klubben skulle haft sex med varandra så det är nog ett rykte påhittat utav en kåt snubbe =)

Kan även säga att tjejerna som jobbar är samma ålders blandning som hos gästerna. Har jobbat med en tjej som var 57år och jobbade som strippa och tjejer som är 18år.

Kan även tillägga att jag skutade jobba den dagen jag blev gravid och skulle numera inte gå tillbaka då jag anser att sånt där kan man jobba med innan man får barn.
  • Devil mom

Jag vill överraska min sambo med en lapdance, men vet inte vad jag ska ha på mig, olika moves och lite peppning på traven, ska tillägga att intresset för poledance har ökat för min självkänslas skull och detta är något jag strävar efter att få lära mig.

Tacksam för svar :)

• Anonym (Så är det!)
    Anonym (S) skrev 2011-07-05 18:29:48 följande:

Jag slutade pga jag hamnade med fel typ av folk kan man säja å för att jag har barn som jag inte riktigt visste hur det kunde drabba i framtiden pga allt jäkla moraliserande,men visst kommer tanken igen att börja, sen den största anl till att jag slutade var att jag kände mig så smutsig efter ett pass, vet faktiskt inte varför då det INTE var ngn som helst kroppskontakt. Jag tjänade väldigt bra, jag kan inte säja annat , en helg=11.000 kr.
    Nej, jag har inte gjort en enda operation å för det är jag glad, det blir som ett gift å vissa kan inte sluta när dom väl börjat. Roligt jobb? hm, både ja å nej...konkurrensen gör att det blir sura miner,tjaffs men visst händer det att man hittar ngn att jobba med eller på jobbet som är hysteriskt rolig, ja det skulle väl vara som på vilket jobb som helst. Äckligaste kunden, urk..ja det var när jag var helt ny å inte härdad som nu, det var en VÄLDIGT storvuxen man som tillfredställde sig sj på en sk posering med plexiglas mellan, han slurkade i sig sin egen sperma å slafasde med den i skägget, då höll jag på å kräkas, haha urk som sagt.
    Ja tjejerna har sex med varandra å många upptäcker i just det "yrket" att dom är bisexuella, jag har åxå haft en show med en annan kvinna men jag är helt straight, hoppas du fick svar på dina frågor :)
  • Anonym (Så är det!)
    Anonym (Strippa #3) skrev 2011-07-05 18:46:50 följande:
    Ang Izza så kan jag säga att hon är en sjuktseriöst strippa. Hon är där för att tjäna pengar på ett helt lagligt sätt. Har jobbat med henne förut dock kom itne vi så bra överens men hon är garanterat en av de bästa i Sverige.

Ang vad man tjänar så kan jag säga attd et är jätte olika från kväll till kväll går itne att säga direkt vad man tjänade/tjänar iaf inte för mig.

Operationer har en del strippor gjort men långt ifrån alla. Jag ahr inte gjort det då jag valt att lägga mina pengar på andra saker men funderar på att göra det i framtiden då jag inte trivs med hur mina bröst ser ut.

Det är ett galet roligt jobb. Det roligaste jobbet jag haft faktiskt.

Kunderna väljer jag att inte diskutera. Men kan säga att det är en salig blandning av kunder allt från nyblivna 18åringar till utländska politiker.

Under mina 4år som strippa har jag aldrig hört att några utav tjejerna på klubben skulle haft sex med varandra så det är nog ett rykte påhittat utav en kåt snubbe =)

Kan även säga att tjejerna som jobbar är samma ålders blandning som hos gästerna. Har jobbat med en tjej som var 57år och jobbade som strippa och tjejer som är 18år.

Kan även tillägga att jag skutade jobba den dagen jag blev gravid och skulle numera inte gå tillbaka då jag anser att sånt där kan man jobba med innan man får barn.
    Ja många slutar faktiskt av den anl att man får barn å det känns med ens opassande, men att du skriver att tjejerna inte haft sex med varandra stämmer ju inte, eller så har du inte haft en lesbiskt show själv? vilket DET är ovanligt att inte haft på 4 år, jag har jobbat sen jag var 18 år å en vecka fyllda tills jag var drygt 30 år. galet roligt jobb? mja där delar sig våra meningar kraftigt...det är ju som vilket jobb som helst, bra dagar vs dåliga dagar, sen vad det gäller penga frågan så ja, det kan hända att man plankar en dag, eller nollar som "vi" säjer= man tjänar inte en kr den dagen, eller så kan man tjäna allt fr en tusing till ett par.
  • Anonym (Så är det!)
    Devil mom skrev 2011-07-16 15:12:00 följande:
    Jag vill överraska min sambo med en lapdance, men vet inte vad jag ska ha på mig, olika moves och lite peppning på traven, ska tillägga att intresset för poledance har ökat för min självkänslas skull och detta är något jag strävar efter att få lära mig.

Tacksam för svar :)

Nu var det bra längesen jag var här inne på Fl därav att jag inte svarat, jag blev gravid å fick barn så tiden har inte hunnit till, hoppas det gick bra med lapdancen ? hehe vad det gäller poledance så är många strippor nästan klistrade vid stången å tycker det e skithäftigt,MEN då lockar man mer unga (fattiga) killar..medans män vill se en kvinnas moves med sin egen kropp å inte akrobatik ;)
  • Anonym (mer)

Jag har tänkt jag skall börja.. 
    Men hur bra måste man vara på att dansa? Hur lång är en dans? Vad brukar man få för en dans? Vad gör man mer än står på scen och privat-dans?
    Hur ofta träffar ni någon ni känner?

Svar på tråden Fråga en fd strippa!