Fråga en fd strippa!
Läste en väldigt intressant tråd här inne för flera månader sedan som var skapad av en fd prostituerad och jag häpnades över hur ödmjuka och seriöst intresserade folk var över hur det faktiskt var,sen så ramlade det såklart in en och annan tölp men hey detta är Fl så vad att vänta sig?!
jag har jobbat som strippa(dansare) under många år från och till och jag slutar aldrig förvånas över folks moraliska pekpinnar eller svartsjuka framförallt av kvinnor såklart. så jag tänkte att med denna tråden så lyser jag upp ämnet och tar det till ytan för hur det egenteligen ser ut.
för det första-big brother sanna är ett undantag för hur de flesta av tjejerna beter sig,men det kan bero på att hon inte hållt på så länge,när jag började så var jag kanske lite likadan.berättade öppet om mitt yrke som om man vore stolt,inte för att jag skämms för det men jag ser det inte heller som en merit när jag söker ett mer seriöst jobb idag. Jag var med henne när hon hade sitt första pass å jag mötte då en osäker tjej som var väldigt nervös och hängde på mig som om jag vore hennes enda trygghet i världen,och så är det i början.
de flesta tjejer sparar sina första tjänade pengar på att göra operationer,framförallt sina bröst,sen läppar,näsa osv..sen rullar det bara på=mer inkomst på jobbet?
både ja och nej. jag har inte gjort en enda operation,har fula bröst som attan men kunde ändå tjäna 11.000 kr kanske på en helg,inte illa trots att jag bara var mig själv.
Klubbarna styrs av tungt kriminella elemant hör man? stämmer det?
mja det är inget jag vill eller kommer kommentera.
Börjar många strippor sälja sig? ja det händer att en del får storhetsvansinne då det rullar in stora pengar så vissa går längre,MEN det är utan klubbens tillstånd eller vetskap då det är totalt FÖRBJUDET!
Min syn på män, ja den har förändrats helt klart,jag har sett å hört saker genom alla år som fått mig å fundera skarpt...samtidigt som jag träffat män som egenteligen bara vill ha ngn att prata lite med,som är ensamma.
Tänkte att jag skapar en tråd så får ni som undrar fråga..så får vi se vart denna tråd leder.
förhoppningsvis kan man sprida lite ljus om hur det faktiskt funkar.
själv var jag reggad som egen företagare då jag jobbade strikt proffisionellt! medans andra gör det helt på eget bevåg...