Kukring?
Hej!
Vi funderar på att köpa någon kukring men undrar vad den fyller för funktion och hur man använder den?
Är även lite nyfikna på andras erfarenheter av sådana ringar.
Är det värt att pröva?
Tacksamma för alla svar!
Hej!
Vi funderar på att köpa någon kukring men undrar vad den fyller för funktion och hur man använder den?
Är även lite nyfikna på andras erfarenheter av sådana ringar.
Är det värt att pröva?
Tacksamma för alla svar!
Finns många varianter av kukringar. Är man nybörjare inom detta vill jag ändå rekommendera en kukring som är rejält töjbar och väldigt simpel att ta på och av.
Tex:
Doo - Penisring
Eller
Speedshift - Penisring
Finns bra penisringar som också har en vibrator som man kan ta bort och använda för klitoris. Vi har testat två stycken, en som var väldigt bra för mig (tjejen) www.oliverocheva.se/produkt/4us-penisring/ och en som var bättre för honom. www.oliverocheva.se/produkt/tri-ring-penisringar/
Penisring har hjälpt mig som fan!! Behåller ståndet mycket mycket längre och min fruga är mer än nöjd! Jag har både ringar i metall och i mjukt jelly, bara för att kunna variera att ha ringen bakom eller framför pungen.
Har köpt alla mina ringar www.taboo.se/sexleksaker/sexleksaker-for-honom/penisringar . Skitsnabba leveranser och super service!
Kan STARKT rekommendera www.taboo.se/sexleksaker/sexleksaker-for-honom/penisringar/penisring-you2toys-lifeguard, den är helt fantastisk!!
Finns en superkuk ring här, som ger energi av bara fan.
En kompis till mig köpte och han använder den varje gång.
Har några, både med och utan vibration. Med är ju nice om bruden har lite svårt att komma, då hjälper den. Annars är det skönt för de ökar känsligheten i kuken.
Vad ska jag tänka på när jag ska köpa en kukring?
Material? Modell? Ska den vibrera?
Ge mig för och nackdelar med era och gärna erfarenheter - man som kvinna.
Är inne på en "vanlig" siliconring utan vibrator. Har sett en modell där man liksom spänner fast den (drar åt) runt kuken, är en sådan bra?
Vad ska jag tänka på när jag ska köpa en kukring?
Material? Modell? Ska den vibrera?
Ge mig för och nackdelar med era och gärna erfarenheter - man som kvinna.
Är inne på en "vanlig" siliconring utan vibrator. Har sett en modell där man liksom spänner fast den (drar åt) runt kuken, är en sådan bra?
Penisring är väl sådär vi stimulation. Vibrerar den kommer killen för fort. Vi köpte denna och är HEL nöjda! Dyrare men klockren för oss båda www.vuxentoys.se/dildo/
Jag har en mycket stor penis och det är svårt och tar tid att få den helt hård. En kukring hjälper till enormt där . Kuken blir hård nästan direkt se bara till o pröva ut en med som känns bra. Man kan även specialbeställa efter ens egna mått om man vill ha metall
Mitt tips om man vill ha en ting som både stimulerar henne och gör mannens erektion kraftfullare så rekommenderar jag dessa 2.
https://www.lovetales.se/vibrerande-penisring/primo-apex-vibrerande-penisring
https://www.lovetales.se/vibrerande-penisring/double-o-6-vibrerande-penisring