• Emki

Jag ska spola äggledarna!!! Kan jag göra det eller???mens....

Jag fick en tid för att spola äggledarna nu på onsdagmorgon. Man ska göra spolningen efter mensen. Men tänkt om min mens inte har hunnit sluta innan jag ska göra spolningen, får man inte göra den då eller?? Jag fick mens i fredags, och ibland så varar den länge.

• Svar på tråden Jag ska spola äggledarna!!! Kan jag göra det eller???mens....
  • Amazina

Hmm... När jag gjorde det var det tydligen mycket viktigt att det skedde runt ÄL...

• Svartangel

Jag ska spola den 31, de är en torsdag, fredagen innan ska jag ha mens.. Så min gyn ville iaf att mensen skulle va över..

• Emki
    Rocktroll skrev 2011-03-07 15:43:46 följande:
    Till mig sa läkaren att det inte gjorde något om det var i slutet av mensen, typ sista dagarna.
    Ok! då vet jag då spelar det kanske ingen roll om jag blöder litegrann...
  • Grönöga

Det viktiga är att inte göra det när man har ägglossning så man inte spolar bort ett eventuellt ägg.

• IsaViolia

Jag kollade upp papperen där jag skrivit upp infon vi fått, vi skulle spola veckan efter ägglossning.

• Emki

Okej undrar varför det är så olika på när man ska spola?!!

• Emki

Är det någon som vet hur länge det tar att spola äggledarna??

Jag ska vara där kl8 imorgon, och jag börjar jobba kl 9.30...hinner jag då utan att sjukanmäla mig eller berätta att jag blir sen??

Svar på tråden Jag ska spola äggledarna!!! Kan jag göra det eller???mens....