• Fjonkans

När märkte ni att era magmuskler delat sig under graviditeten?

Som rubriken.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När märkte ni att era magmuskler delat sig under graviditeten?
  • Fjonkans
    piapiapia skrev 2011-03-07 16:26:48 följande:
    Det låter nästan otäckt. Nyfiken, hur känner man detta?
    Jag har själv ingen aning, har aldrig varit med om det.
    Kanske någn annan som kan svara Glad
  • Tummelisa

Ingen aning hade jag röstat om det funnits som alternativ. Nu röstade jag inte alls. Har hört att de visst "delar sig", men inte så att jag satt där en dag i vecka 25 och kände att "Jaha där sprack de isär".

• Fru Draken

Har inte heller någon aning. Vet att de "ska ha gjort det", men vet inte hur jag ska känna det.

Så jag har inte röstat.

• MattiasFru

Men ew, det lät ju nästan brutalt. ska man känna att de typ rivs isär då eller?

• krompa

Senare... Jag märkte inte att de hade delat sig förren efter förlossningen. Så när det skedde vet jag inte...

• Fjonkans
    MattiasFru skrev 2011-03-07 18:13:36 följande:
    Men ew, det lät ju nästan brutalt. ska man känna att de typ rivs isär då eller?
    Jag menar kanske lite mer när man upptäckte att de delat sig, inte i vilken sekund det skedde Flört
  • Bedhead

Efter förlossningen. Det är rätt normalt med delade magmuskler när man genomgått en tvillinggraviditet som resulterat i två barn om 3,300 och 3,600 kg.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Bedhead

På längden.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
Svar på tråden När märkte ni att era magmuskler delat sig under graviditeten?