vilken ålder har stl 22 och 24 i skor?
skulle vilja ha ett snabbt svar ang i vilken ålder barn har stl 22 och i vilken ålder de har stl 24
tack på förhand
skulle vilja ha ett snabbt svar ang i vilken ålder barn har stl 22 och i vilken ålder de har stl 24
tack på förhand
Oj, tror det är lite olika. Tippar på 22- 1,5-2 år 24- 2,5-3,5 kanske...
Jag tycker själv att det skiljer enormt mycket mellan olika barnskor i samma storlek...
Jätteolika. Vår kille hade 22 när han var typ ett år, nu är han två och har 24. Olika i olika skor också. Kan skilja en hel strl eller mer mellan olika märken. Hans bästis (lika gamla) hade 24 redan då han var strax över ett år.
Det där är väldigt olika, det skiljer även på olika märken på skor så man måste nästan mäta...
Mina pojkar har storlek 24, de är två år.
De har även skor i storlek 25 som nästan är mindre än 24orna de har. De kan även ha 23 p
Deras kusin som är ett halvår äldre har inte lika stora skor...
så om man har stl 86 brukar man ha 22 i stl elller?
och stl 24 så brukar man ha stl 98?
Nej,det har inget med kladstorleken att gora.
Jättesvårt. Min 3½åring har 27 i skor men hade strl 22 när hon var nästan 2 år. Under sommaren har båda mina barns fötter vuxit enormt mycket. Den yngsta gick från strl 21-22 till strl 25 på ett par månader sen har fötterna inte vuxit mer än 2strl på drygt ett år. Det är enormt svårt att köpa skor utan att prova men jag skulle tippa på att båda strl. passar runt 2år.
Min ettåring har 22. Min treåring har 27/28.
24 borde vara runt 2 år ungefär... fast det varierar nog ganska mycket...
min tjej har små fötter, strl 18-19 vid 1- 1 1/2...när hon var 2 1/2 hade hon ca 22... 3,5 år ca 23, 4,5 år 24-25, 5,5 år 27...
Min son på 14 månader har storlek 22 på fötterna.
Säger som alla andra, det är väldigt olika från barn till barn, precis som för oss vuxna ;)
Går inte att säga. Mina barns fötter har vuxit väldigt olika.
Sonens fötter har alltid vuxit ganska långsamt. Han hade nog 24-25 när han var knappt 3 år. (vad jag minns)
Dotterns fötter har vuxit fort! Hon är nyss fyllda 3 och håller på att växa ur stl 26!
Jag håller också på att döda myten för min mamma att killar (barn) har större fötter än tjejer. Det stämmer inte i mitt fall!