• KimS

Doula i Växjö

Hej! Jag undrar mest om någon i Växjö eller strax utanför Växjö skulle vara intresserade av att ha stöd utav en doula under graviditeten och förlossningen?

Jag är nämligen utbildad doula och söker nya uppdrag. Arbetar just nu helt gratis då jag känner jag behöver mer erfarenhet innan jag kan ta betalt.

Själv har jag två barn där jag själv gärna hade haft en doula med mig. Vid nästa graviditet och förlossning blir det definitivt en doula.

Om ni är intresserade eller bara vill diskutera är ni välkomna att skriva här till mig på familjeliv eller besöka min blogg www.doula.bloggplatsen.se där finns också alla mina kontaktuppgifter.

Mvh
    Kim

• Svar på tråden Doula i Växjö
  • HannaMagnusson

Jag hör av mig i framtiden!! Hehe
    Vill absolut ha en doula Bor i T-ryd..

• Duudi

Hoppas att du får många svar! Jag är doula i Göteborg. Kram

• KimS
    HannaMagnusson skrev 2011-08-05 12:25:20 följande:
    Jag hör av mig i framtiden!! Hehe
    Vill absolut ha en doula Bor i T-ryd..
    Ja gör gärna det vore super roligt! Glad
  • KimS
    Duudi skrev 2011-08-05 14:51:10 följande:
    Hoppas att du får många svar! Jag är doula i Göteborg. Kram
    Va kul! Känner många från Göteborg nu när man gick utbildningen där. När blev du Doula och hur går det?
  • HannaMagnusson
    KimS skrev 2011-08-05 18:51:15 följande:
    Ja gör gärna det vore super roligt! Glad
    Självklart
    Hur går man till väga? När ska man höra av sig till dig? I mitten av graviditeten eller?
  • Duudi

Jag utbildade mig i höstas. Jag har haft fem uppdrag och ska antagligen ha ett till i oktober. Så det går bra! Har bara tagit betalt en gång hittills. Det är roligt och det jag brinner för, verkar vara samma för dig när man läser din blogg! Jag sitter med i ODIS-styrelse också. Nästa grej för mig blir Profylaxinstruktör med Susanna Heli och "Föda utan Rädsla" i Stockholm i höst. Gick du med Elinor från Borås då?

• KimS
    Duudi skrev 2011-08-05 22:07:17 följande: