• KimS

Doula i Växjö

Hej! Jag undrar mest om någon i Växjö eller strax utanför Växjö skulle vara intresserade av att ha stöd utav en doula under graviditeten och förlossningen?

Jag är nämligen utbildad doula och söker nya uppdrag. Arbetar just nu helt gratis då jag känner jag behöver mer erfarenhet innan jag kan ta betalt.

Själv har jag två barn där jag själv gärna hade haft en doula med mig. Vid nästa graviditet och förlossning blir det definitivt en doula.

Om ni är intresserade eller bara vill diskutera är ni välkomna att skriva här till mig på familjeliv eller besöka min blogg www.doula.bloggplatsen.se där finns också alla mina kontaktuppgifter.

Mvh
    Kim

• Svar på tråden Doula i Växjö
  • KimS
    HannaMagnusson skrev 2011-08-05 23:12:24 följande:
    Gud vilket spännande yrke..... Ja inom snar framtid när jag är klar med utbildning Blev genast fäst i dig, du verkar va en sprudlande glad tjej, och trevlig med såklart Hur mycket kostar det?
    Just nu är jag gratis medan jag skaffar mig mer erfarenhet. Men när jag varit med på några förlossningar kommer jag börja att ta betalt, hur mycket vet jag inte ännu. Men det handlar inte om några stora summor!
  • HannaMagnusson
    KimS skrev 2011-08-06 10:01:26 följande:
    Just nu är jag gratis medan jag skaffar mig mer erfarenhet. Men när jag varit med på några förlossningar kommer jag börja att ta betalt, hur mycket vet jag inte ännu. Men det handlar inte om några stora summor!
    Okej! Ska spara denna tråden till det är dags hehe
  • Dimitra

Typiskt att du inte är verksam i Umeå, då hade jag träffat dig direkt

The Dimitra universe.
  • KimS
    Dimitra skrev 2011-08-06 11:47:13 följande:
    Typiskt att du inte är verksam i Umeå, då hade jag träffat dig direkt
    Ja det blir lite långt att åka och risken att missa förlossningen är stor Flört

Men gå gärna in på www.doula.nu och titta under ditt län så hittar du säkert en doula nära dig!
  • Dimitra
    KimS skrev 2011-08-06 14:11:39 följande: