• Anonym (HJÄLP!!!)

Tampongen har fastnat!!!!!!!

HJÄLP!! Jag kom på idag att jag glömde ta ut tampoengen igår, och sen hade vi sex, och NU KOM JAG PÅ DET. OCH JAG FÅR INTE UT DEN!!!! Faaan grinar nästan.... TIPS SNÄLLA!!!!!
    Får inte tag i den, känner den långt inne!!!!!

• Svar på tråden Tampongen har fastnat!!!!!!!
  • Lady without tattoo

Kontakta sjukvården

JAG HAR EN RENRASIG HUND
  • Anonym

Har du provat att sitta på huk (i duschen tex) och krysta ordentligt?

• Didaj

Hej ! inte få panik, det löser sig! Ta olivolja, sätt det bredben på huk och försök på tag på den. Du kan även ta lite filmjölk som innehåller bra bakterier för underlivet. =)

• Anonym

be din man hjälpa till att få ut den eller kontakta gyn

• Anonym (been there)

Jag var med om nästan samma. hoppade från en hög klippa ner i vattnet med rumpan först. Tampong och snöre var som bortblåsta.

Mitt tips: ta lite vaselin på fingrarna, försök att lirka. Ta det lugnt och bli inte stressad. Jag lyckades till slut få ut den, med mycket tålamod och några tårar. Tänk på att din vagina någon dag kanske ska trycka ut ett barnahuvud den vägen, så det är väldigt elastiskt.
    Är det omöjligt, ring till sjukhuset. De tar lätt ut den när du ligger i en gynstol.

Ingen panik här inte!

• Didaj

Varför så HIMLA hysteriska?! Vafan tror ni det hjälper till?!

• Anonym (HJÄLP!!!)
    hon mot strömmen skrev 2011-03-08 13:25:55 följande:
    Men ring till GYNAKUTEN för i helvete istället för att sitta här!!!!!!!!!!!
    Tack för tipset.... NOT!!!!! Det fattar jag väl att jag måste ringa dit OM jag inte får ut den!!! VIlle ha tips för att få ut den själv!!
    Och det var bara IGÅR så jag tror inte jag dör på fläcken, eller kanske ska ringa begravningsbyrån samtiidigt som gyn... vad tycker du?!?!
    My god........
  • Didaj
    Anonym (HJÄLP!!!) skrev 2011-03-08 13:32:37 följande:
    Tack för tipset.... NOT!!!!! Det fattar jag väl att jag måste ringa dit OM jag inte får ut den!!! VIlle ha tips för att få ut den själv!!
    Och det var bara IGÅR så jag tror inte jag dör på fläcken, eller kanske ska ringa begravningsbyrån samtiidigt som gyn... vad tycker du?!?!
    My god........
    Har du försökt med mitt tips, fungerade för mig vid ett tillfälle? =)
Svar på tråden Tampongen har fastnat!!!!!!!