Klamydia? Omöjligt!
Är det klamydia i nedre regionen det gäller? Undrar eftersom du endast skrev läkare.. För är det den andra sorten klamydia så behöver det absolut inte handla om otrohet då den smittar ungefär som förkylning.
Är det klamydia i nedre regionen det gäller? Undrar eftersom du endast skrev läkare.. För är det den andra sorten klamydia så behöver det absolut inte handla om otrohet då den smittar ungefär som förkylning.
Frågan är vem som skolkat vart. För inte så länge sen var min mamma hos läkaren och han trodde att min mamma fått klamydia i halsen. Detta visade sig genom hemsk hosta med otroligt segt slem, det lät som hon skulle hosta upp tarmarna. Så försök inte mästra mig tack.
Blir så trött på er som tror er veta så mycket men tydligen inte vet ett skit. Här är en länk: www.folkbildning.net/sjukvardstolkning/m4_8.htm
Gå nedåt till ni kommer till delen som handlar om lunginflammation och läs där..
Sluta dessutom göra er lustiga på min mammas bekostnad
Jo, det var ju ett välldigt roligt skämt..
Jag skrev till ts och frågade vart klamydian sitter och har ännu inte fått svar, så alltså vet vi inte vilken klamydia det gäller. För i ts framgår det inte vad för slags läkare hon träffat.
Det där är ju liksom endast något du/ni drar till med efter att ha blivit överbevisade att det faktiskt finns en klamydiasort som inte är könssjukdomsrelaterad. För uppenbarligen var det ju ingen här som visste det!