Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 17:11:46 följande:
TS: Samma sak hände oss i höstas. Min sambo fick veta att han hade klamydia, det sved när han kissade osv. Sen fick jag testa mig också, hade också det såklart. Vi fick veta det här en fredageftermiddag. Hela helgen var en mardröm, hade han eller jag varit otrogna? Vi har varit tillsammans i över 10 år och aldrig varit med någon annan än varandra, jag vet ju att jag aldrig har varit med någon annan och jag litar på min sambo till 110%, jag VET att han inte har varit med någon annan. Ni som inte tror på att man kan få klamydia på andra sätt än att ha sex får helt enkelt tänka om, tydligen kan man det!
Och anklaga inte TS man för otrohet, det finns faktiskt stabila förhållanden där man litar på varandra fortfarande, tro det eller ej

Jag har också sett en dokumentär där en man i afrika i lagos utförde trollerier på sin son och nu VISSTE han att kulorna kan inte göra hans son illa. Som många här har redan skrivit, han man en könssjukdom uppstår den inte från ingenstans, även om man vill gärna förneka det.