• vap

Klamydia? Omöjligt!

Klamydia går under smittskyddslagen.

Du är tvungen att ange vem/vilka du har haft sex med de senaste 6 månaderna.

Din karl har ingen möjlighet att neka göra detta test.

• vap

Det är herpes som kan ligga latent i kroppen. Ha fakta rätt

• vap

Förstår inte att man kan vara så blind. Du vet att det faktiskt för din egen skull kan vara farligt att lita på andra på det viset du gör.

Du tar hittepå till att det ska vara fakta. När du gång på gång blir överbevisad att du har inte fått din fakta rätt.

Snälla du vakna.

• vap
    MatsAtari skrev 2011-03-14 21:19:08 följande:
    Tors eftermiddag, det var ju intressant.
    De flesta sjukhus har sina tider att testa sånt på just morgonen.
    njae lab har öppet oftast hela dagen. prover skickas inte förrän på em ev dagen efter
  • vap
    MatsAtari skrev 2011-03-14 21:26:27 följande:
    Ja, men drop-in tiderna är nästan alltid på morgnarna.
    Själva testlabbet är öppet hela dagen men de tar oftast bara emot patienter på drop-in tiderna.
    lab har öppet nästan hela dagen på de flesta ställen, men självklart finns det undantag
  • vap
    Anonym skrev 2011-03-17 12:14:53 följande:
    Hon ringde just, och det var inget precis om jag sa! Hon sa att labbet hade upptäkt nån "avvikelse" eller vad hon nu kallade det, och att de satt det som positivt för säkerhets skull. Det var däremot helt normalt på andra.

Så jävla skönt! Men samtidigt galet att de kan göra så.. Tänk va många liv som kan bli förstörda av ett sånt besked och det är felaktigt
    Ibland kan proven bli ofullständiga. Då vill de att man gör om testet.

Skönt att allt rett ut sig till det bästa.
  • vap
    Anonym skrev 2011-03-17 16:52:06 följande:
    Jo och hade de sagt det hade det inte varit något konstigt.. Fattar inte varför de sätter det som positivt när de inte vet säkert.
    När jag väntade sonen för hundra år sedan (eller närmare 16) så sa bm att testet blev ofullständigt och att jag skulle få göra om det. Då nämndes det inget om att det kunde vara positivt alls.

Ring och prata med din bm om att du blev rädd och att ett sådant testresultat var på väg att göra skada i erat förhållande hemma. Säg att de ska ändra rutinerna på hur folk blir meddelade svaret.

De kommer fortsätta meddela folk tills någon tar upp detta med dem.
  • vap

hm jag menade att de kommer fortsätta meddela folk ett positivt resultat när det ev inte alls är så.

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!