Klamydia? Omöjligt!
Kanske skönt att leva i förnekelse och hoppas in i det sista.... tyvärr är det som dom flesta säger, antingen har du eller din gubbe lekt i fel hoppborg...
Kanske skönt att leva i förnekelse och hoppas in i det sista.... tyvärr är det som dom flesta säger, antingen har du eller din gubbe lekt i fel hoppborg...
DATAVIRUS!
TS
Min man kom till mig för ett tag sedan och sa att han hade klamydia. Jag ställde honom mot väggen men han nekar till otrohet. Jag tror honom!!!! Vi har varit tillsammans i snart 14 år och jag vet att hans samvete inte skulle klara av att hålla tyst. Jag fick också testa mig och den första analysen visade pos. Men det kom aldrig längre än så, det var fel och jag hade inte fått det. Läkaren sa till både min man och mig att man inte ska ta förgivet att det handlar om otrohet. Det kan ligga latent LÄNGE!!! Vid närmare eftertanke kom min man på att han hade haft det strax innan vi träffades. Det räkte med att han glömde en tablett på den pencillinkuren så kom det tillbaka 14 år senare. STÅ PÅ DIG; JAG ÄR PÅ SIN SIDA!!!!!!!
Vänta på provsvaren, eventuellt är det ju fel på dom, men är det så att ni båda eller en av er har smittan kan den bara ha kommit från ett ställe, så är det. tyvärr.