Klamydia? Omöjligt!
Oj, de här var ju spännande! Vill veta hur vad som hände och om det var feltestresultat...
Oj, de här var ju spännande! Vill veta hur vad som hände och om det var feltestresultat...
Jag har som funderat kring det där. Vi säger att din man oxå fått detta och du har det antagligen helt klart om inte test två visar annat.... Och atti nte någon av er två verkligen inte har haft sex med någon annan.,,, Vilket ändå är så att någon av er har haft det... Det KAN det vara så att tex du har blivit våldtagen vid något tillfälle som du inte vet om? Fått något i din grogg bland vänner.... Eller om din kille har varit så knökfull att han inte ens minns att han har varit med någon annan?
Nåja, håller tumme för att din test var fel.
Eftersom TS man fick negativ, så hoppas jag jätte mycket att hon ska oxå få negativ svar. För annars kommer hon bli den skyldige och ärligt, jag tror inte hon är skyldig med den naivitet hon har i sig (i alla fall av tråden att dömma). Utan då är risken att hon blir den skyldige även om hon är oskyldig och kommer leva i skuldkänsla på något skumt sätt.. Håller tumme stenhårt!
Ts, när gjorde du ditt test nr 2? Vi väntar på svaret, funderar mycket på situtationen och hoppas ju att det ska vara fel svar det första provet.
Men lite skadad som man är av föregående relationer där män har varit på jakt trorts att vi har varit i relation och läst på familjeliv om hur vanligt det är med folk som bedrar, så blir man ju lite cynsik...
Nog försent och ringa, men ring ring ring.... Och medela gärna hur vad de sa här...
så det tyder ju på något gott då... Håller tumme!
och gratttis!