• Andrea85

Klamydia? Omöjligt!

ja eller hur, om ni bara varit med varandra och det finns noll misstake om otrohet, varför ens testa? eller misstänker han dig för något?

• Andrea85
    Anonym skrev 2011-03-08 16:46:35 följande:
    Redan svarat på det.
    ja, sorry, sidan hade inte updaterat innan jag skickade så jag såg det inte förren efteråt.
  • Andrea85
    MariaM78a skrev 2011-03-09 11:53:19 följande:
    Jag fick positivt på Syfilis eller nåt annat sånt konstigt min första graviditet, men det var bara ett fel.
    åh men shit vilken mardröm och tro att man har fått syffe.
    antar att de va jobbiga dagar innan du fick rätt svar?
  • Andrea85
    envärkandebarnlängtan skrev 2011-03-09 11:58:35 följande:
    Jag ÄR en källa till det. 
    Om du läser de inlägg jag har skrivit ser du varför.  
    fast det kan inte det. alltså du kan ha satt dig snett på en toa där nån med klamydia just suttit eller nått. Jävligt ovanligt men inte omöjligt, vilket dock spontan bakterieuppkomst ur luften är
  • Andrea85
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 17:35:56 följande:
    Tyvärr måste jag återigen göra er besvikna, jag tänker inte hänga ut namnet på doktorn här.

Ni får som sagt tro vad ni vill men vi VET bättre, så är det bara!
    men vadå hänga ut? du hänvisar till en läkares forsking, det är ju bara blajblaj om du inte säger vem så vi kan ta reda på huvrvida det stämmer eller ej
  • Andrea85
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 17:48:33 följande:
    Jag tänker absolut inte hänga ut doktorn här, inte heller skriva namnet på sjukhuset jag jobbar på.
    Det pågår en utredning i detta nu var min smitta kommer ifrån (de har konstaterat att den kom från mig först).
    Har varit på säkert 20 gynundersökningar senaste året pga utredning och provrörsbefruktning.
    En teori som de har är att smittan kommer från en annan kvinna som också varit på undersökning och man har inte rengjort ultraljudsstaven ordentligt mellan eller bytt skydd.
    Vi kanske aldrig kommer få veta heller men vi litar fortfarande på varandra, även om det är till vissas förtret här inne.
    alltså, inte är det till mitt förtret, det är bara så sjukt kul
  • Andrea85
    Silje02 skrev 2011-03-10 16:59:11 följande:
    Fast hon som påstår om forskningen ljuger bara. Kollade upp det idag. Finns ingen sådan forskning.
    hehe gillar ditt engagemang, att du ringde hela sverige :D
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!