• Silje02

Klamydia? Omöjligt!

Nej, jag hade inte trott dig då. Finns flera sjukhus som avänder cosmic. dessutom eftersom du inte är min pat så har jag inte lov att gå in i din persdata.

• Silje02

Kan ju faktiskt göra en sanbbsökning på klamydia (har ju lov till det där jag jobbar) och se hur många som inte fått det av sex.... Borde ju inte bli så många....

• Silje02

Svaret kommer att bli att någon av er har haft en sexpartner med klamydia.

• Silje02

Men hittar jag inte någon så finns ju inte du....

• Silje02

Nu vet jag sanningen om dig och din sk "klamydia"

• Silje02
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 08:08:20 följande:
    Jag hoppas aldrig ni hamnar i den här situationen själva.
    Ärligt talat bryr jag mig inte ett dugg om hur jag fått klamydia, det som spelar roll är att jag och min sambo litar helt och hållet på varandra och vi VET att vi inte har varit med andra, svårare än så är det inte.
    Nu lämnar jag tråden för gott, känner att det har blivit för månag påhopp, försökte egentligen bara från början hjälpa TS men nu räcker det. Jag har till skillnad från er, ett liv utanför FL och det är jag väldigt glad över.
    Jag är en helt vanlig tjej, sjuksköterska som har det alldeles underbart bra för övrigt. Behöver inte er och tar inte åt mig heller.
    Det spelar ingen roll hur länge jag fortsätter skriva, ni kommer ändå säga att klamydia bara smittar genom sex i olika former, det trodde jag också innan jag blev smittad. Ni har er sanning och jag har min och jag vet med 110% säkerhet att min sambo bara varit med mig. Förmodligen får vi aldrig några svar hur smittan kom till oss men det gör ingenting heller.  
    Kramar till er alla som någon gång haft en partner som varit otrogen, kan bara tänka mig hur hemskt det måste vara!
    Nu har jag kollat med varenda infektionsläkare på varenda sjukhus i hela Sverige och ingen har någon forskning på gång om att klamydia ska kunna smitta på annat sätt än via sex.
  • Silje02
    varfördåför skrev 2011-03-10 08:22:39 följande:
    de har varit tillsammans i 7år och aldrig haft någon annan än varandra
    Möjligen att ts tror på det menn troligen så har väl hennes man haft någon annan innan de träffades.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 12:38:42 följande:
    Jag VET hur det smittas! Men jag VET också att testet visade fel! Jag VET att han inte varit otrogen!
    HUR kan DU VETA att DITT TEST VISADE FEL?
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 13:38:26 följande:
    De ville göra det, så varför inte? Jag sa att det var onödigt, men de insisterade.
    Jag var ju tvungen att göra om det eftersom jag inte tänker ta nån antibiotika eller vad det nu är man får för nåt jag inte har.
    Du kanske borde läsa vad jag faktiskt frågade efter? Jag frågade inte om vad ni tror han har gjort, jag frågade om man kan få göra om testet. Det var första gången hos gyn för mig så jag vet inte alls vad som gäller.
    Hade jag fått pos test på klamydia även om jag trordde mig vet att det var felaktigt svar, nog fan hade jag tagit antibiotika iallfall.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 13:41:45 följande:
    Jag har ingen anledning att ljuga eftersom ni ändå inte vet vem jag är, så ja, jag kommer säga vad svaret på testet blir.
    Har jag sagt att jag har några "bevis"? Jag känner honom. Han är aldrig iväg nånstans utan mig, och då jobbar han. Han åker hem direkt efter. Vi pratar jättemycket under dagarna, både i tele, sms och msn och han svarar ALLTID direkt. Jag vet helt enkelt. Jag kan se när han döljer nåt, han är världens sämsta lögnare.
    Så du är med han hela dagen på jobbet?! Ni är med varandra 24h. Får han ens gå och gära nr 2 utan att du är med?!
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!