• Silje02

Klamydia? Omöjligt!

Butikslager skrev 2011-03-10 13:52:48 följande:
    Nej, faktiskt inte! Hon kunde inte komma på hur fan hon fått det till ögat!
    Via sin mamma i samband med förlosningen förmodligen...
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 14:39:34 följande:
    Han sov hos min kompis sambo, dvs hos min kompis också.
    Trekant
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 15:11:53 följande:
    Det har han inte.
    Så du ni har hängt i hop varenda timme sedan den dagen ni föddes?! Ni kanske är födda samma dag, samma sekund och på samma bb med?!
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 15:19:25 följande:
    JAG HAR REDAN TESTAT IGEN!!!!! Sluta nu!
    Du har inte tagit antibiotika vilket innebär att om nästa test med är pos då har du gått med obehandlad klamydia rätt lång tid, vilket innebär skador för dig ang framtida bar, du har smittat din man, du kan komma att smitta barnet i magen.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 15:20:05 följande:
    Jag säger åt dig en sista gång, sluta! Du vet inte vad du pratar om!
    Det är ju du som påstår att du vet att din man aldrig skulle kunna vara otrogen och att ni är med varandra jämt och ständigt. Min fråga är om ni är med varandra 24h dygnet?
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 15:26:41 följande:
    Angår det dig? Han har inte legat med någon annan innan mig! Han väntade till bröllopsnatten, den fick jag fint vänta in också.
    Men snälla. DU har ingea som helst bevis på att din man var oskuld tills bröllopsnatten. Bara hans egna ord på det. Och klamydia kommer inte bara från tomma intet. Och det är fortfarande mera sannorligt att ett provsvar visar negativt fast man är smittad än att det skulle testa positivt fast man itne är smittad.
  • Silje02
    Anonym (okunnig) skrev 2011-03-10 15:26:51 följande:
    Jag erkänner min okunskap i ämnet könssjukdomar, har vad jag vet varit förskonad..
    Men jag blev inspirerad och beställde ett hemtest igår, för att få veta säkert, har lite mysko problem med sveda i kisseriet o värk i äggstockar...men med normal sänka...och jag har ingen anledning att tro att jag är smittad, men man kan ju som sagt ALDRIG veta säkert!
    Min fråga till er som kan något om detta är:
    OM man går med Klamydia utan symtom, har man då en förhöjd sänka, eller är den normal?
    Sänkan brukar vara förhöjd vid infektion. Om det är det vid klamydia beror på.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-10 15:27:37 följande:
    Så gott som, när han jobbar så pratar vi nästan konstant.
    Du vet att man kan göra två saker samtidigt...
  • Silje02

Jag hoppas för ditt barn skull att det visar neg, men chnsen är rätt liten. Och för ditt barns säkerhet är det kanske bäst att börja med antibiotika redan nu, både du och din man.

• Silje02
    modesto skrev 2011-03-10 15:31:38 följande:
    ska man inte vara försiktig och låta bli antibiotika om mjöligt om hon är gravid?
    Nej, varför det? Antibiotika har man inte sett att det skadar fostret. Är väl bättre att vara på den säkra sidan och ta antibiotika även om det senare skulle visa sig onödigt.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!