Inlägg från: Anonym (Mardrömsscenario) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mardrömsscenario)

Klamydia? Omöjligt!

Det finns en enda anledning till att jag inte uppger namnet på läkaren som bedriver forskningen och det är pga att på samma sjukhus pågår en utredning om mig och varifrån jag fått min smitta, vill verkligen inte hänga ut mig själv här.

Forskningen kommer så småningom och har startats på grund av mig, det trodde jag att du kopplade ihop.

Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-10 00:07:33 följande:
    Men er två skiter vi blank..... i. Din kille har ju vänstrat. Vi vill ju bara ha koll på vad den här sk forskningen säger.

I malmö är det iallafall inte. Pratade med dem idag.
    Tyvärr har han inte det, ledsen att göra dig besviken.
    Joppelina skrev 2011-03-10 00:07:44 följande:
    Många klagar på vården, men jag har aldrig om att någon fått någon utredning hur man fått klamydia. Det måste ju vara mer saker som ska utredas.  Annars så räcker ju med en antibiotikakur till både dej och din partner. Som jag antar att ni redan fått.
    Vad ska mer utredas?
    Silje02 skrev 2011-03-10 00:09:54 följande:
    Ja då har väl du varit det för klamydia uppstår inte bara med ett poff. Hur mycket du än händar saker du inte ens har belägg för så är klamydia en könssjukdom som smittas genom sexuella aktiviteter.
    Ledsen att göra dig besviken igen men det har jag inte. Punkt.
    Silje02 skrev 2011-03-10 00:11:32 följande:
    Om det är så som du säger, vilket jag tvivlar på, varför finns det inte en massa forskning på det? Någon av er har iallafall varit otrogen eller haft sexpartners innan eller blivit utnyttjade.
    Ingen aning. Vi kanske är de första, men det är helt okej för oss, vi har lämnat detta bakom oss nu. Vi behöver ingen utredning heller. Nej, vi har bara varit med varandra någonsin.
    Silje02 skrev 2011-03-10 00:12:42 följande:
    Så du menar på fullaste allvar att klamydiga uppstår av sig själv ur tomma intet?! Och vad heter läkaren som forskar på det?
    Jag menar ingenting. Men vi har inte fått det genom någon sexuell kontakt vad vi vet, det är det de håller på att utreda.
    Silje02 skrev 2011-03-10 00:13:20 följande:
    Jag blir inte besviken. Skiter fullständigt i dig och din kille. Men tillskillnad från dig och din kille så vet jag att klamydia enbart smittas genom sexuella aktiviteter.
    Det visste eller trodde jag också innan jag fick det, men uppenbarligen kan man få det på andra sätt också, hur vet vu ju inte än, kanske kommer vi aldrig få veta heller men det bryr vi oss inte så mycket om.
    Silje02 skrev 2011-03-10 00:14:55 följande:
    Slutsats: Du har inte fått klamydia. Och all utredning är bara ett enda stort BS. Dessutom har man sagt A får man vackert säga B....
    Jo, mina prover visade på det.
    Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-10 00:16:23 följande:
    HAHAHA!! Du är kul, naiv och lever i en bubbla
    Nej, jag har ett väldigt bra liv tack. Godnatt Cool
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!