• Silje02

Klamydia? Omöjligt!

Anonym skrev 2011-03-09 16:59:10 följande:
    Och hur vet de att han är pappan? Kanske inseminerat eller vad som! Han tänker hur som helst inte testa och de kan inte tvinga honom. Jag ska göra om testet så vi får slut på det här gnället sen.
    Jo det kan tvinga honom.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 17:00:46 följande:
    Jag är INTE naiv.
    Jo du är väldigt naiv som påsår att din man aldrig kan vara otrogen! Men göra ett test kan han uppenbalrigen inte göra! Hur normalt är det?!
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 17:02:04 följande:
    Och om testet kommer tillbaka negativt innan jag säger någon?
    Du har ju redan ett positivt test!
  • Silje02

jag känner med min man men jag kan inte säga till 100% att han aldrig skulle vara otrogen. Jag kan inte ens säga om mig själv att jag aldrig skulle vara otrogen. Sådant vet man inte förren det händer.

• Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 17:03:11 följande:
    Ja, men när nästa visar negativt så måste det ju slå ut det tidigare.
    Var inte så säker på det.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 17:05:13 följande:
    Vad fyller det för syfte att han testas när jag inte ens har det?
    För att du testat positivt på ett klamydiatest!
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 17:05:13 följande:
    Vad fyller det för syfte att han testas när jag inte ens har det?
    Du kan inte säga att du inte har det när du bevisligen testat positivt!
  • Silje02

Det kan absolut hända att testet har blandats ihop och att du inte har det, men oavsett vad är det som är så svårt för din man att ta ett test iallfall?

• Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 17:06:54 följande:
    Men ett negativt EFTER måste ju ändå räknas! Då har de ju gjort fel med förra!
    Vad är det du inte fattar? Ett positivt test innebär alltid att man enl lag är skyldig att uppge sina sexpartners, oavsett om testet skulle vara felaktkt.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 17:08:03 följande:
    För att han tycker det är förnedrande och inget han tänker ta ledigt för. Och jag förstår det, jag tycker också det är oerhört kränkande.
    Men då köper han/ni ett test på apoteket. Sedan kan jag inte fatta hur man kan tycka att det är förnedrande att ta ett test för en sjukdom som faktiskt kan göra en man steril.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!