• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Då är det nog så att din man tyvärr valt att vara med ngn annan än dig.

• Anonym

Är du säker på att din man inte ha varit otrogen ? Har han testat sig oxå ?

• Anonym

Be om att göra om det helt enkelt =D  Gubben kanske vart otrogen.. ?Ne så ska vi inte tänka ;o

• Anonym
    Lufsan skrev 2011-03-09 14:52:15 följande:
    Du eller din kille kan ha haft klamydia sedan tidigare. Behöver inte betyda att någon av er har varit otrogna. Man har ju som du säkert vet oftast inga symtom. Så han kan ha haft sjukdomen länge utan att veta om det.  
    Båda va oskulder när dom träffades för ca 7 år sedan
  • Anonym

Jag gick med det i sju år utan att veta om det =( Upptäcktes vid ett rutinprov när vi inte blev gravida =(

• Anonym

Jag har också fått en könssjukdom bara sådär trots att både jag och min sambo var oskuld. Dessutom fick jag det ett 1-2 år innan jag och min sambo ens träffades och innan dess hade jag inte ens kysst någon. Dock var det kondylom och det är ju ett  virus. Oavsett hur många som ens påpekar att det endast överförs sexuellt så vet man iaf själv vad som är sant och inte. Hoppas dock det var något fel med testet, för klamydia är ju inte så bra att bära på länge.

• Anonym

Har varit med om samma sak. Jag var oskuld när jag blev tillsammans med min kille. Han är tio år äldre och hade varit med en hel del tjejer innan mig men testade sig dock strax innan vi blev tillsammans mot flera olika könssjukdomar plus hiv men fick negativt på alla.

När vi varit ihop i tre år så gjorde jag en abort och i samband med det ett klamydiatest. Tänkte inte så mycket på det eftersom jag hade ju inte varit med nån annan och trodde självklart att min kille inte varit det heller sen vi blev tillsammans.

Fick sen ett samtal att jag fått positivt på klamydiatestet och ringde givetvis direkt till min kille. Dels för att jag måste ju enligt lag informera honom och dels för att ställa honom mot väggen. Han nekade såklart men gick oxå å testade sig. Han sa till mig att hans test var negativt och jag såg honom aldrig ta några mediciner, men jag kan ju såklart aldrig riktigt veta om han var med nån annan.

Men eftersom jag inte kunde bevisa att han varit otrogen så lät jag det bero. Det kan ju faktiskt ha varit en feldiagnos. Hade även slidkatarr då så jag vet inte om det kunde spela nån roll för resultatet.

Hoppas att det bara är fel diagnos men om jag vore du så skulle jag följa med din man när han kollar sig och gärna få höra resultatet av hans läkare. Önskar att jag krävt det av min kille, .Då hade jag vetat säkert. Om han nu inte blivit smittad innan vi blev tillsammans och det inte visat sig på hans tester eller att han helt enkelt aldrig blev testad för just klamydia.

• Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:29:17 följande:
    Kan ju ha varit så att din kille hade fått positivt och på så viss smittat dig (kan liga latent) men inte vill erkänna det...
    Hade han fått det innan vi blev tillsammans så hade han erkänt det, det är jag övertygad om. Men om han varit otrogen och testat positivt så är det klart att han förmodligen inte vill erkänna det.
    Men vi levde och lever så himla tätt inpå varandra så samtidigt så vore det en konst för honom att lyckas ta medicin mot klamydia utan att jag märkte det. Men självklart finns ju möjligheten.

Ja ja... Vi e inne på vårt elfte år tillsammans och vårt andra barn så jag har lagt det där bakom mig.
  • Anonym

Ja han var hos en kompis, sluta påstå att han varit otrogen! Hur kan folk sitta och vara så elaka!? Jag lever INTE i förnekelse!

• Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:38:07 följande:
    För att klamydia smittas via sexuella aktivitetern.
    Testet visar fel, jag vet det, det kan inte vara något annat. Jag känner min man, han skulle aldrig vara otrogen.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!