• Silje02

Klamydia? Omöjligt!

Så du menar på fullaste allvar att klamydiga uppstår av sig själv ur tomma intet?! Och vad heter läkaren som forskar på det?

• Silje02

Jag blir inte besviken. Skiter fullständigt i dig och din kille. Men tillskillnad från dig och din kille så vet jag att klamydia enbart smittas genom sexuella aktiviteter.

• Silje02

Slutsats: Du har inte fått klamydia. Och all utredning är bara ett enda stort BS. Dessutom har man sagt A får man vackert säga B....

• Silje02

Dessutom startar man inte en forskning på bara vad en person upplevt.

• Silje02

1: Proverna visade fel. 2: Du eller din sambo har varit otrogna, alt haft klamydia länge dvs blivit smittade av sexpartners tidigare.

• Silje02

Men hur går utredningen till då? Tror de på full allvar att du blivit smittad genom smutsiga instrument? Nej, jag tror att du har fått för dig att du fått klamydia bara poff ut i det blå och att sjukvården tröttnad på dig och bara håller med men sedan asg i fika rummet bakom din rygg.

• Silje02

De säger till dig att de gör en utredning men i själva verket så gör de inte det. Är säkert redan gjort smittspårning. Att döma av hur du beteer dig så är du undersköterska eller städare som väldigt gärna vill jobba i vården.

• Silje02

Knappast att du är sjuksköterska. Men vi testar. Hur sätter man i en CVK och hur ska den skötas?

• Silje02

Vi kan ta nåt som man inte kan googla på. Måste man sprita när man tar kapilärprov?

• Silje02

Anonym (Mardrömsscenario) om jag har en sondslang som åkt ut, visst kan jag bara trycka in den då, som ssk?

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!