Inlägg från: betan |Visa alla inlägg
  • betan

Vi i Halmstad (ver 6)

ville bara säga hej till alla halmstadbor

själv så vill jag dock inte delge mitt namn eftersom vi inte gått ut med att vi planerar barn än. Har varit här inne i tråden tidigare o hälsat på men när jag såg att det var en väntar barn tråd så bestämde jag mej för att återkomma när jag är gravid. Men - så pratade jag med zazla på bt när fl var nere o då välkomnade hon mig hit ändå. så....här är jag!

Kanske inte skriver så mycket eftersom det inte händetr så mkt än så länge...men jag tittar in här o följer er andra. Känns väldigt kul och skönt att ni finns här iallafall, så lovar jag att avslöja mej när jag väl är gravid

• betan

grattis frusand! såå skönt för dej att bara få vara hemma o njuta av den sista tiden av graviditeteten! Ja, det var minsann ett bra slut på veckan, så nu får du ha en alldeles superhelg!

• betan

Åhh vad jag önskar att jag o sambon gått ut med att vi planerar barn så att jag oxå kunde vara med i er mysiga gemenskap. Ska skynda skynda mig att bli gravid så att jag kan följa med på fika Lussemys låter ju fantastiskt mysigt!

zazla: positivt tänk är ju alltid bra, kanske det är det som behövs för att få fart på den lille Hoppas att du inte behöver vänta många dagar till, men det är helt klart ett bra tankesätt!

• betan

zazla: e du kvar fortfarande?! Jag sitter oxå här och följer dig, såå spännande! Hoppas att du inte behöver vänta länge till!
    *lyckatill-kram*

• betan

sofia: vet inte om jag kan hjälpa, du vet ju inte alls vem jag är. Men jag skickar iallafall en värmnande kram

Killar....tyvärr så är det väl som de säger "man kan inte leva med dem, men man kan inte heller leva utan dem". Har du förklarat för honom vart problemet ligger? Killar är ju tyvärr ibland lite trögtänkta, vilket kan vara minst sagt irriterande!
    Förstår inte varför han ska gnälla om dagis, det borde ju vara en självklarhet! Säg ifrån vad du tycker även om du egentligen kanske tycker att det är självklara saker så kanske det inte är det för honom tyvärr...

önskar jag kunde trösta, men hoppas att det hjälper lite iallafall att jag tänker på dej!

*kram*

• betan

JewelGirl: GRATTIS till ditt kommande bröllop! Ja det kan ju vara extra skönt att få nåt annat att tänka på, för det lär du väl ändå göra även om det inte behöver bli så mycket planerande

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)