Vi i Halmstad (ver 6)
ja föder jag inte barn i den här tråden så är det ju något ALLVARLIGT fel på mig.
ja föder jag inte barn i den här tråden så är det ju något ALLVARLIGT fel på mig.
MammaJ: Nä...det låter ju skitjobbigt
Jewel: jo men jag fick ju inte ha min bebis med på listan i TS Det var ju det som var mitt mål
Jo jag hoppas också på att Jewel plussar i den här tråden!
Maddissen: Ja men äh...det ser lite knasigt ut nu kanske men jag får väl förklara läget om någon skulle glömma eller undra Veronicamy har ju fått "bf ?" så listan är ju lite knasig ändå. Och LoBe saknas också ju bland annat. Det gick kanske lite fort när den skapades
Ja på nästa lista kommer min bebis med. Och Jewels BF-datum Och alla som föll bort
cassiopeja: jag har haft jättemycket sammandragningar sedan vecka 30 typ. Nu de senaste två-tre veckorna kan de vara regelbundna med 2-5 minuter mellan. Men de gör inte ont, bara obehagligt och så kan jag må lite illa. Det KAN tydligen vara ett tecken på uvi även om man inte känner något annat så du kanske ska ta med dig ett urinprov nästa gång du ska till bm så att hon kan kolla upp det. Men annars så är det bara bra med sammandragningar för det är ju livmodern som tränar sig Man får tänka positivt (ska JAG säga liksom...
)
Maximus: Ja jag vet inte vad jag ska göra... Just nu känns det så avlägset så jag fattar inte att det faktiskt KAN sätta igång när som helst. Men jag får väl prova att twista som min mormor föreslog
Hörde förresten att du var inne och hälsade på Andreas och avslöjade dig själv Jag är imponerad, de flesta som har sett honom har inte vågat tillkännage sig själv och säga att de känner mig
Imorgon ska vi till Ulla och kolla hur allt står till med mig och bebis. Ska bli skoj Någon som vågar slå vad om huruvida hon är fixerad eller inte, haha... Fet chans känns det som. Hon trivs nog därinne...
Nä nu ska jag slänga mig i sängen och glo på cityakuten som vanligt
jaha där rök min "graviditet" eftersom klockan är över 12... Jippie, det magiska datumet som man har stirrat sig blind på i typ 8,5 månader är här och jag känner INGENTING
Godnatt allesammans!
Nu har jag varit hos Ulla. Blodtrycket var ok så nu behöver jag inte gå på nått läkarbesök på måndag för att diskutera eventuell tidigare igångsättning för nu är jag "friskförklarad" och får gå över lika mycket som alla andra.
Maddissen85: Ja jag får sätta upp lite delmål nu för att hålla humöret uppe Men jag hoppas att du har rätt angående helgen
Nästa delmål är den 5/12 tänkte jag
Heffaklumpens mamma: Jo det ÄR jättedumt! Men jag hade nog inte brytt mig lika mycket om det inte hade varit för att vi kommer närmare och närmare julafton...
Jo det var en bra idé jag lägger till mitt bf också
Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
Gumlan - Maria - Emil 3/7
JewelGirl - Jenny
Zazla - Zalli 22/8 - Bf 2/12 zalli@hotmail.com
Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10 (qrssy@yahoo.se)
Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
Anna74 - Anna - Karl 28/9
Heffaklumpens mamma - Elisabeth - Linnéa 1/9
Xandra84 - Xandra
Jesster - Jessica - BF 11/7
Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6
LoBe - Lotta 13/7
Sydney-Maria 12/11 - BF 18/5