Inlägg från: Sofia Cronwall |Visa alla inlägg
  • Sofia Cronwall

Vi i Halmstad (ver 6)

Idag har jag varit typ överallt och ingenstans känns det som.

I förmiddags var jag på BM-besök. Allt var toppen, sa hon iallafall. blodtrycket låg på 125/80, e det hb det heter, hade iallafall 125 och det var bra... Hon kollade även urin för jag ville, var orolig för uvi men det var helt super det med
    Fosterljuden låg på 152 idag.

Sedan efter det så körde jag hem, åt lite mat. Klä på filip ytterkläder och snabbt till dagis och jobb. sen när jag kom hem så var jag så trött så jag gjorde typ ingenting, skulle städat men orkade inte... har städat lite grann iallafall. gör resten imorgon samt fixar maten inför kvällen... Mathias fyller ju 30år och så slutar han 18 och gästerna kommer 19... ojojoj!!

Nä nu ska jag snart upp och sova, ska upp tidigt.. filip ska vara på dagis 7.30 sen ska vi handla under tiden. har för mig att willys på eurostop har öppet vid 8 iallafall.

• Sofia Cronwall

Om alla här inne kan hålla tyst och inte säga ett knyst till nån så kan jag berätta vad det är. Det som Ulla sa till oss iallafall, vågar inte tro nåt förrän den e ute.

• Sofia Cronwall

satt och kollade upp senaste listan....

fler som vill gissa innan jag berättar... hihi...

TeaSpoon: Flicka
    Maddissen85: Flicka
    MammaJ: Pojke
    Zazla: Flicka
    LoBe: pojke
    Heffaklumpens mamma: Flicka
    Cassiopeja: Flicka
    Ella Karamella: Flicka
    magganhm: Flicka
    Olga81: Flicka

• Sofia Cronwall

***********TRUMVIRVEL*************

Ni är 8st som gissat på en liten flicka (80%)
    Det är 2st som gissat på en liten pojke (20%)

*
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *

GRATTIS MammaJ och LoBe, ni har gissat rätt!

Det är en liten POJKE i min mage

• Sofia Cronwall

Maddissen85: Så nu har jag lättat din nyfikenhet va?

• Sofia Cronwall

magganhm: Vad är det för stödstrumpor ni pratar om? kan det förhindra havandeskapsförgiftning? jag hade det när jag väntade filip och vill helst inte ha det igen...

• Sofia Cronwall

TeaSpoon: Jaha... e fortfarande dötrött så jag läste säkert inte ordentligt.

Vi hade kalas igår och om 2timmar kommer det andra gäster... Och inatt har en ung liten man skrikit LÄNGE... ÅHHH. Vi testade allt, först så gosade vi, tände en liten lampa, satte på fläkten (det var varmt i rummet), bytte blöja + fick en panodil supp utifall att han hade ont nånstans, läste lite småböcker, sen en flaska välling. då somnade han, vaknade igen kanske 30-60min senare skrek igen, då tog vi av honom pyjamasen och så fick han ligga kloss intill mig och då somnade han igen, ÄNTLIGEN. Så jag gick upp vid 10, filip sover fortfarande.

Nä jag borde väl gå och dammsuga och våttorka golven samt att skära ner sallad och göra färsen till tacosen som vi ska bjuda på...

• Sofia Cronwall

åhh jag låg nyss i sängen och kollade på en dokumentär på dvd "en bulle i ugnen" nån som sett den? Ni får tycka att jag e tramsig nu men jag storlipade när ungen kom ut och låg på mammans mage... Vill ha min NUUUU!! Men så blev jag jäkligt rädd för förlossningen, förra tyckte jag gick kanon men denna blir säkerligen inte lika bra.
    Jag hatar att lipa för typ ingenting egentligen... Så fort nån säger nått kan jag börja lipa, skitjobbigt ju.

• Sofia Cronwall

TeaSpoon: Jag kom på en sak... jag sa ju att jag fick ont i magen när jag bar på Filip ibland. jag frågade min BM, hon sa att det var säkerligen ligamenten som kom i kläm. så du hade rätt

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)