Inlägg från: zazla |Visa alla inlägg
  • zazla

Vi i Halmstad (ver 6)

Maximilius flicka: Tack Det är ju jättekul och dessutom ett bra tidsfördriv Får du några roliga idéer under tiden du pysslar så får du gärna dela med dig

Mmm julskinka lät gott...det är bara sååå jobbigt att peta bort allt fett och slams som jag tycker mindre om... Men det är nästan värt det

• zazla

Maximilius flicka : Det låter ju som en dröm! Var hittade ni den?

Maddissen: Toppen då är vi tre (eller fyra beroende på om heffaklumpen kan eller inte)
    Någon mer som är fikasugen redan på onsdag?

• zazla

xandra84: De på FK bryr sig inte om min csn-lån sa hon som jag pratade med. Däremot vet jag inte hur csn ställer sig till frågan. Jag antar att det är som vanligt, alltså att man inte får tjäna mer än "vad det nu är" (kan inte summan) och då räknar de FK som inkomst. Så att så länge du inte tar ut för mycket i FK så får du ta csn så mycket du vill.

Ja fika imorgon om jag kan, vilket det känns som eftersom jag inte känner av nånting som skulle tyda på förlossning... 15.30 på waynes. Jag kommer om Andreas kan köra mig. Ska prata med honom när han kommer hem.

Och fikan hon Blixten är jag också sugen på men vi får se, det närmar ju sig och jag vet som sagt inte hur tidigt jag kan släpa ut mig själv med en ny bebis. Och har jag inte fått den 13:e så är jag förmodligen så sprickfärdig att jag inte kan röra mig

• zazla

Jewel: Åh jippie, tack Har du förstått var jag bor då?

• zazla

Jewel: Jag bor vid SJÖN Äh, Jag skickar ett mail till dig Känns bättre än att skriva ut adressen här. inte för att jag tror att andra än ni läser tråden men ändå )

• zazla

Jaha nu skickade jag min adress...men jag vet inte riktigt vad som är lätt att hitta här i närheten. Det skulle vara om jag gick ut på kornhillsvägen ( den heter så va? den som går runt hela vallås) och ställer mig där. Men jag vet inte hur jag ska förklara var på kornhillsvägen. Äh, jag är ju usel på det här...

• zazla

Åh vad bra! Tack så mycket Men om jag inte är där så föder jag barn ok Kan försöka meddela detta innan isåfall

• zazla

Jag KANSKE tar med en kompis ( eller ja hon går isåfall själv) till fikat imorgon. Isåfall tar hon med sin dotter Samanta som är ett år. Så teaspoon, om du kommer så gör det ju absolut inget om du tar med totte, de kanske har nytta av varandra Hon finns här på FL men hon är inte ett dugg aktiv... Manta heter hon iallafall. Men som sagt, hon visste inte om hon var ledig eller inte. Jag ska prata med henne igen ikväll!

• zazla

Vad ska jag ta med mig då ? Vad finns kvar... Mandel och russin till glöggen kanske Fast jag lyckades ganska bra med mina lussekatter som jag gjorde igår, de blev helt luftiga och jättegooooda Fast det kanske blir lite många lussekatter... Hm...det står helt still...Vad äter man mer på julen?

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)