Vi i Halmstad (ver 6)
Välkommen min lilla bulle (haha vad knäppt det kändes att skriva så )
Va ska ni träffas redan 15.00 Ja jag kommer när det passar Jewel
Välkommen min lilla bulle (haha vad knäppt det kändes att skriva så )
Va ska ni träffas redan 15.00 Ja jag kommer när det passar Jewel
Ja det kan vi absolut göra, jag har inget bättre för mig iallafall
Jewel: Det gör vi, jag står här ute imorgon 14.45 Toppen
Maddissen: Nope inte ett dugg
LoBe: Kommer du imorgon förresten? Har verkligen noll koll på vem som kommer imorgon märker jag, haha...
Zazla + kompis
Jewel
Heffaklumpens mamma
Minerva
Maddissen
Teaspoon (kanske)
Har jag missat någon?
Maddissen: Japp hon bestämde sig för att våga sig med nu Så jag hoppas att hon inte backar ur i sista sekunden
Nä inget liv! Jag sitter här smällfet och orkar inte röra mig. Kan inte ta mig någonstans heller pga av att jag inte ska köra moped. Astråkigt. Och jag går inte i skolan och jobbar inte längre. Fikat imorgon är liksom veckans höjdpunkt! Tragiskt ju... Tack gode gud för FL just nu liksom.
Blixten: Ja men fl är ju som en verklighetsbaserad bok ibland
Cassiopeja: Ja alltså man uppskattar verkligen jobb/ skola när man bara sitter hemma och har tråkigt... Fast jag vet i 17 om jag hade orkat jobba nu.... Men jag jobbde ju ändå fram til vecka 38 så lite bra är jag
Förresten Jewel: Andreas hämtar mig i stan efter fikat så du behöver inte köra mig hem
Cassiopeja: Nääädå. jag jobbade bara två jourpass i vecka 38 så det kanske inte räknas
Cassiopeja: Nä det var världens bästa jobb! Vi kollade på film, lagade mat, gick ut och gick, cyklade, spelade spel och umgicks. Det var jättelugnt Världens bästa gravidjobb! Fast man kunde bli ganska trött i öronen om man säger så