• sidentrosan

Vet ni om att ni är sexiga?

Hej Hej på er alla Glad

Jag måste bara fråga en sak.

Idag när jag var på BVC med min älskling, så kom det en kvinna som hade träningsbyxor på sig och en träningstopp. Hon måste ju jobbat där på VC med nått, för annars går man ju omkring med ytterkläder.

Ja hon skulle gå ut till apoteket och jag märkte med en gång att han hade sådana där härliga byxor där alla konturer kommer fram (typ vanliga träningsbyxor), hon hade en fin kropp på det också.

Jag undrar bara om hon/ni medvetet vet om att detta är sexigt, för det kan jag lova att ALLA killar tycker!!!
    När hon kom tillbaka och vi stod i utgången till BVC där det inte är sådär jättemycket plats, så stannade hon till för arr prata. Hon var så hjärtlig och snygg, så jag kunde inte låta bli att när hon skulle passera oss, så la jag en hand på hennes rumpa som man kan göra när man skall hjälpa någon förbi, (fasst så trångt var det kanske inte men, det gick inte att låta bli). Sen passerade hon glatt.

/Kramar
    sidentrosan

Kärlek mot andra är underbart
  • Svar på tråden Vet ni om att ni är sexiga?
  • sidentrosan

Ok, än så länge så är det en som tycker om alt 1 och 1 som undviker tighta kläder.

Hoppas på mer svar, för detta är så kul att veta.

Jag hoppas alla skulle vilja ha sexiga träningskläder på sig, och då även männen. Men de blir en annan fråga det. Nu är det de underbara kvinnorna som får svara!

/Kram

• Suck och suck

Nej, avskyr tajta kläder och för det mesta så tycker jag att de sitter illa (och väldigt ofta på andra också ). Men ibland kan de ju sitta bra.
    Men frågeställningen då "vet du om att du är sexig?" Nej tyvärr är jag inte särskilt sexig . , och det intresserar mig inte så mycket längre. Men det gjorde det då jag var yngre.
    Det är ju subtilt det där vad som kan vara sexigt tycker jag också - med åren - Det kan vara ögonen, det kan vara en odefinierbar karisma o s v.
    Jag kan väl tycka att jag har en odefinerbar karisma då och då möjligtvis

• Empiiis

Japp, jag vet!
    Min sambo säger det åt mig hela tiden. Får väl höra minst 10ggr om dagen "Fan vad du är sexig" speciellt om jag har tighta träningsbyxor.

Han tycker jag är sexig medan andra kanske tycker jag är världens fläskpadda hahaTungan ute det är ju så olika.

• isisisis

Just nu känner jag mig inte särskilt sexig.Inte efter tvillinggraviditet och endel kilon som ska bort ,och kondis som ska igång igen.
    Men i vanliga fall vet jag att jag alltid varit sexig.Har varit högst medveten om det i stort sett hela livet
    Dels har det med charm/utstrålning att göra dels med kroppsform.
    Får jobba med formen igen snart.

• sidentrosan

Jag tror alla killar gillar kvinnor i tighta träningskläder, så om ni tror att ni inte är sexiga i det, så har ni fel.

Ni är sexiga i det. Önskar att alla kvinnor kunde ha tighta jazzbyxor på sig på gymmet och i träningssammanhang. En kvinna på gymmet hemma har hotpants på sig, hon ser ut som en vanlig kvinna i 45-50, men oj oj oj vilken annan syn det är när hon har dom på sig. Då menar jag inte sexuellt, utan hela utstrålningen hennes. Alla i hennes omgivning blir förändrade och tycker att det är modigt och stöttar henne glatt och säger fina saker till henne om att "du passar väldigt bra i dom där shortsen" hör man väldigt ofta. Och hon blir glad.

Detta tror jag ökar oxytocinhalten,

Så himla bra!!!

/Kram på er! 

• 010306

Vet att min man gillar när jag har träningsbrallor eller leggins men det är inget jag tänker på att andra skulle spana in.

• sidentrosan
    010306 skrev 2011-03-09 09:48:18 följande:
    Vet att min man gillar när jag har träningsbrallor eller leggins men det är inget jag tänker på att andra skulle spana in.
    Jo då det gör dom. Jag lovar.

Det är så tråkigt och så vanlig, grått å trist att ha jeans och pösiga brallor som inte visar den unika kvinnliga formen.

/Kram 
  • Capt Janeway
    sidentrosan skrev 2011-03-08 22:55:32 följande:
    Hej Hej på er alla Glad

, så jag kunde inte låta bli att när hon skulle passera oss, så la jag en hand på hennes rumpa som man kan göra när man skall hjälpa någon förbi,
    Rofl. "Som man brukar göra när man skall hjälpa någon förbi" Jo tjenare :P
  • sidentrosan
    Capt Janeway skrev 2011-03-09 09:54:45 följande:
    Rofl. "Som man brukar göra när man skall hjälpa någon förbi" Jo tjenare :P
    Ja, så gör jag hemma ialla fall. Gick väl av ren refleks.

Ibland säger jag puss puss av misstag i telefonen till andra än min älskling

Sånt händer också!!

/Kram  
Svar på tråden Vet ni om att ni är sexiga?