• skywalker79

hur får jag min tjej att få fontänorgasm?

Skulle vilja ha tips på fontänorgasm, brukar pulla henne mot den skrovliga ytan i slidan ganska hårt och snabbt e det fel teknik eller? Ni som får det hur gör ni? Kan ni tjejer få det när ni själva håller på och pullar?

• Svar på tråden hur får jag min tjej att få fontänorgasm?
  • skywalker79

Tror den tjejen är rätt van med att få fontänorgasm, min tjej har aldrig fått någon. Och vad jag förstår är det rätt svårt, hur upplevde ni när ni fick den första gången försökte ni verkligen få en eller hände det bara?

• kickann

Jag tror också att hon är van...

Själv har jag aldrig fått fontänorgasm och jag bryr mig inte om det heller, råkade bara snubbla på det där klippet när jag läste din fråga.

• Marnet

För mig bara hände det... Ingen kontroll alls trodde först jag kissade ner mig :S. men så va inte fallet :) har fått fontän 5 gånger o inte kunnat styra över den själv nån av gångerna.

• skywalker79

ok, inte alla som gillar det men jag älskar att få min tjej att njuta och det ser onekligen skönt ut av de klipp jag sett.

• skywalker79
    anettejohansson skrev 2011-03-08 23:53:42 följande:
    För mig bara hände det... Ingen kontroll alls trodde först jag kissade ner mig :S. men så va inte fallet :) har fått fontän 5 gånger o inte kunnat styra över den själv nån av gångerna.
    Lekte du med dig själv då eller var det  "vanligt" sex?
  • skywalker79
    anettejohansson skrev 2011-03-08 23:57:34 följande:
    Vanligt sex.
    blev orgasmen bättre eller då? måste bara fråga. e det lönt att fortsätta försöka?
  • LillaSnigel

Fingrar brukar funka här..

Killen får använda lite olika teknik från gång till gång, men fingrarna upp mot magen Sen lite snabbt med tryck.. Sen kan jag hjälpa lite själv ibland om jag kniper lite.  Men har upptäckt att om jag ligger på mage så gå det undan..

Sen har jag ingen aning om alla tjejer kan få det, har hört att det inte är alla som kan få det.. Men som sagt kanske inte är så (?)
    När jag provat själv så har jag bara fått det typ en två ggr.

Svar på tråden hur får jag min tjej att få fontänorgasm?