• skywalker79

hur får jag min tjej att få fontänorgasm?

Skulle vilja ha tips på fontänorgasm, brukar pulla henne mot den skrovliga ytan i slidan ganska hårt och snabbt e det fel teknik eller? Ni som får det hur gör ni? Kan ni tjejer få det när ni själva håller på och pullar?

• Svar på tråden hur får jag min tjej att få fontänorgasm?
  • skywalker79
    anettejohansson skrev 2011-03-09 00:05:29 följande:
    O ja :)
    Bra då fortsätter jagGlad
  • skywalker79
    LillaSnigel skrev 2011-03-09 00:05:34 följande:
    Fingrar brukar funka här..

Killen får använda lite olika teknik från gång till gång, men fingrarna upp mot magen Sen lite snabbt med tryck.. Sen kan jag hjälpa lite själv ibland om jag kniper lite.  Men har upptäckt att om jag ligger på mage så gå det undan..

Sen har jag ingen aning om alla tjejer kan få det, har hört att det inte är alla som kan få det.. Men som sagt kanske inte är så (?)
    När jag provat själv så har jag bara fått det typ en två ggr.
    Har också hört att det e bara vissa som kan få, men jag ska försöka vidare!
  • LillaSnigel
    skywalker79 skrev 2011-03-09 00:09:08 följande:
    Har också hört att det e bara vissa som kan få, men jag ska försöka vidare!
    Ja det tycker jag att du ska
    Sen kan hon hjälpa till lite med att knipa, prova magläget, det varkar vara ngn magisk punkt i det läget.
  • mlinz

För mig har det hänt en gång, i vanliga missonären, men med benen på killens axlar. Dock var jag dyngfull, och killen var välutrustad ;)

• skywalker79
    LillaSnigel skrev 2011-03-09 00:11:34 följande:
    Ja det tycker jag att du ska
    Sen kan hon hjälpa till lite med att knipa, prova magläget, det varkar vara ngn magisk punkt i det läget.
    Men ska man trycka mot det skrovliga samtidigt som fingrarna går in och utSkäms
  • Tr0ust

Jag har aldrig fått en fontänorgasm, skulle gärna vilja ha det!
     Men sen är det väl inte alla som får det, eller det finns tjejer som har det "lättare" att få det, än andra.

• Håkan Johansson

Massor av gånger, med leksaker, med min penis, fingrar.

Exakt hur jag lyckas är ju en bra fråga haha.

Lycka till! :)

• Trust me
    kickann skrev 2011-03-08 23:34:02 följande:
    www.redtube.com/15878
    Gör precis så som i filmen. Provade lite en gång för att känna efter. Gången efter så berättade jag vad jag skulle göra och hur hon skulle reagera. Fungerade direkt.

När du fått in känslan och hon känner igen den så kan du variera tekniken så som du vill. Bara att sätta igång med andra ord.

Handen på magen är ett bra mothåll som tvingar musklerna att jobba "neråt". När ni hållit på ett tag med det här så kan du prova att bara massera musklerna där.

Lycka till!
  • skywalker79
    Trust me skrev 2011-03-09 22:32:09 följande:
    Gör precis så som i filmen. Provade lite en gång för att känna efter. Gången efter så berättade jag vad jag skulle göra och hur hon skulle reagera. Fungerade direkt.

När du fått in känslan och hon känner igen den så kan du variera tekniken så som du vill. Bara att sätta igång med andra ord.

Handen på magen är ett bra mothåll som tvingar musklerna att jobba "neråt". När ni hållit på ett tag med det här så kan du prova att bara massera musklerna där.

Lycka till!
    OK! Har inte lyckats än men tänkte på en gång hon red mig och kände att hon blev väldigt mycket blötar,så det rann ner saft på snorren, min fråga e sprutar det alltid eller kan som sagt rinna extra mycket bara?
  • Binary
    skywalker79 skrev 2011-03-10 23:46:32 följande:
    OK! Har inte lyckats än men tänkte på en gång hon red mig och kände att hon blev väldigt mycket blötar,så det rann ner saft på snorren, min fråga e sprutar det alltid eller kan som sagt rinna extra mycket bara?
    Det varierar från gång till gång, och även om damen precis haft en så finns det ingen säkerhet i att nästa blir mindre eller större.
    vuxna.skriker.nu - En sida för vuxna
  • Trust me
    skywalker79 skrev 2011-03-10 23:46:32 följande:
    Är hon medveten om vad du gör och vad som kommer hända?
Svar på tråden hur får jag min tjej att få fontänorgasm?