• Twilight

Om du har ett missat samtal...

Diskuterar med en vän, vi tycker helt olika. Jag tror att de flesta tycker som jag, så få se nu

Du har ett missat samtal på mobilen och känner inte igen numret (Du har skickat in massor av jobbansökningar och kan alltså när som helst bli uppringd av någon du inte känner, ang jobb), hur gör du? 

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du har ett missat samtal...
  • Göteborgsbruden

Om dom inte lämnat medelande ringer jag inte upp men så hatar jag att prata i telefon också. Brukar dock kolla upp nummret på "vem ringde?".

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Hannah76

Jag kollar först upp numret på typ hitta.se eller 118800. Sen avgör jag om jag ringer upp eller låter det vara. Så jag kan inte rösta.

• Shorona

Kollar upp numret om personen inte har lämnat meddelande. Står numret på företaget jag har sökt jobb på ringer jag upp. Om inte får de ringa igen.

• Kazeer

Jag ringer inte upp. Om det var något viktigt, så hade personen som ringde lämnat ett meddelande på mobilsvar.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Makka Pakka
    Hannah76 skrev 2011-03-09 20:06:53 följande:
    Jag kollar först upp numret på typ hitta.se eller 118800. Sen avgör jag om jag ringer upp eller låter det vara. Så jag kan inte rösta.
    Så gör  jag
    ♥♥♥ Pojke 080626 ♥♥♥ BF 110605 ♥♥♥
  • happy 78

Jag kollar upp numret först.
    Hade jag sökt en massa jobb så skulle jag ringt tillbaka sen oavsett om jag fått reda på vem numret går till.
    Hade jag ej sökt jobb så hade jag ej ringt upp utan då får vederbörande ringa igen om det är viktigt. 

• Lisa1976

jag kollar på eniro eller hitta vart numret går, sen ringer jag om jag vill prata med den personen.

• Thaleya

jag hade kollat upp numret och sen ringt upp.

Svar på tråden Om du har ett missat samtal...