• Sheyla

Vad ska jag göra?......vad skulle du/ni göra?

Påpekan till senaste anonym.
    Det finns GOTT om manipulativa kvinnor också för den delen.
    Man ska inte dömma andra efter sig själv. Bara för att DU aldrig skulle kunna göra det så betyder det inte att ingen annan kan göra det.

• Sheyla

Här kom det åsikter direkt från artonhundratalet visst...
    Måhända hon har sina skäl men vem har sagt att de är moraliska skäl? Hon blir väl knappast en ängel bara för att hon fött barn. Tro mig, jag VET att det finns sådana som mkt väl skulle kunna agera på det sättet. HEEEELT utan moral, enbart för sitt eget bästa.

• Sheyla

Jag skulle hellre leva i en skyddad värld än att vara så cynisk och bitter som du anonomy (=/). Det enda du uppnår med dina uttalanden är irritation. Försök föra en mer nyanserad diskussion så kanske både du och vi andra kan få ut något av det. Som det är nu blir man ju bara förbannad när man läser dina inlägg. Inte utan att man undrar vad som hänt dig för att bli sådan.

• Sheyla

Anonym =/
    Jag VET att det finns män som gör sånt, jag är inte helt världsfrånvänd eller korkad som du verkar tro, men för det kan man ju inte förutsätta att TS här gör det. Du vet ju inte ett skvatt om honom, vad han har för skäl. Om du mått dåligt själv någon gång vet du nog att man inte alltid är speciellt handlingskraftig.

I den värld jag lever i har jag aldrig stött på en man som gjort något liknande, däremot känner jag till MÅNGA tjejer som använder barnen som vapen i vårdnadstvister. Bland annat exet till min nuvarande. Hon är en riktig HÄXA! Använder barnen som ursäkt för alla sina idiotiska påhitt.

Svar på tråden Vad ska jag göra?......vad skulle du/ni göra?