• angellyn

Vad ska jag göra?......vad skulle du/ni göra?

men alltså jag förstår inte varför skulle hon göra så mot dej, samt barnen om du nu är så bra och skötsam?
    Fattar lixom inte syftet med det hela att även straffa barnen för er skilsmässa.....

• angellyn

Men asså det som irriterar mig är varför hon gör så här?
    Känner bara att det finns 3 alternativ varför: antingen tycker hon äktenskapet var skit o känner att det e hans fel o vill straffa med barnen,eller så har hon skäl till detta eller så är hon riktigt skadad.

• angellyn

men alltså anonym,
    säger inte att denna killen är våldsam eller gjort något för att förkäna detta. men låter lite som om vad nu än killen gjort så är det inte rätt att mamman drar med barnen, men seriöst om det var en man som var våldsam skulle du tycka lika dant? då tycker jag väl att det finns skäl om något

• angellyn

men gud vad den här tråden börjar spåra ur.
    tycker ts ska skriva i sin tråd sen hur det går och om han fått reda på något, vill veta vad den kvinnan håller på med!

• angellyn

nej men anonym ingen vet väl egentligen hur det är, han kan ju säga en sak medans det är helt anorlunda eller hur?
    Man kan väl inte med säkerhet säga att just det han skriver är sant, han kan ju lika gärna vara en i mängden av de karlar som behandlat fru o barn som skit, hon drar med ungarna o han sitter själv o är förbannad o skyller allt på frugan.
    Jag tycker bara hur d än är så kommer väl sanningen fram har han gjort nåt så blir det beslut efter det, är han oskyldig som han säger lär han ju få all rätt till barnen.

• angellyn

nej säger absolut inte att pappan e boven i det hela, men käner samtidigt att det finns väldigt många män som gjort fel och sen skyller allt på kvinnan och ska ha sympati.Säger absolut inte att det är så men what if? Då har man liksom setat här och hejat på honom att gå till rättegång m.m o peppat honom så visar det sig att han varit våldsam m.m.
    Det är det jag tycker är så obehagligt när man inte vet.Visst är det fel oavsett vem av föräldrarna det är som sticker med barnen, inte snack om saken.Men nu vet man ju inte heller med säkerhet vad som är sant o inte sant.Tycker bara det är underligt att han för det första väntat i 2 månader innan ens tagit kontakt med familjerätten, själv skulle jag bli as arg o kontaktat myndigheter m.m. omgående.
    Och om han nu som han själv säger är en underbar kille som tar ansvar för sina barn m.m. då är man ju bra dum i huvudet som sticker, för sådana män växer inte direkt på träd! Själv blir jag ensamstående men skulle offra ena benet för att ha en sådan kille o far till mitt barn.

• angellyn

wow långt brev det sista!
    Man vet väl aldrig vem det är som skriver och vem det är som ljuger o inte ljuger kan bara säga det at det änd an kan göra är att gå till familjerätten.
    Om kvinnan nu påstår något som gör honom till en okapabel fader så rycker socialarbetare in o pratar med barnen för att få en uppfattning om det hela.
    Vet själv hur det går till då min pappa försökte få vårdnad om mej trotts att han var alkis och psykiskt störd.Så hur det nu ligger till så måste du vända dej dit ju längre du väntar ju sämre för barnen.
    Fattar inte varför kvinnan bara dragit så o med barnen, om hon helt enkelt ledsnade på erat äktenskap så är det mellan dig o henne,inte melan dej o barnen.

• angellyn

Om han har rätt upptäcker väl familjerätten det eller hur!
    för om hon ljuger o hittar på om hot m.m så kan jag garantera att socialsekreterare pratar med barnen för att få reda på vad som stämmer.
    Så gjorde de mot mig o det är jag glad för, lyssnar manbara på föräldrarnas ord mot ord så kan de gå åt helvete för svaren finns hos barnen.

• angellyn

meeeeh
    hallå seriöst ingen vet hur det ligger till pappan kan ju vara galen lika så mamman i detta läge! Finns ju varken bevis för att han e skyldig eller oskyldig lika så då det gäller hans ex fru.
    kan inte alla bara ta det att vissa kanske tycker det blir för mycket med allt tjaffs att mamman är så hemsk och kanske undrar vafan det är som gjort att det gått så långt.
    Medans andra väljer o tro på att hon är så hemsk.

Svar på tråden Vad ska jag göra?......vad skulle du/ni göra?