• Anonym (=/)

Vad ska jag göra?......vad skulle du/ni göra?

Men seriöst vad anmälde hon dej för i början då?
    Har själv två män i min närhet som är anmälda för hot m.m. De är skyldiga men spelar på känslor _jag har inte gjort något.
    Så manipulativa män finns det gott om tycker bara det låter för sjukt för att vara sant att en mamma bara drar så där om du är en bra kille.
    Bara för att det tar slut mellan er ska väl inte din rätt som fader upphöra.
    Gå till domstol för fan om du är sokyldig o se till att få delad vårdnad, har du inte gjort någor ska väl d få komma fram eller?

• Anonym (=/)

Nej har jag sagt det eller? Du läser bara första raden inte det övriga jag skrev så det är ju lätt för dej att utala dej eller hur.
    Säger bara det att många gånger då män gör något o kvinnan får nog o drar med barnen, så är det så synd om dom för de har aldrig gjort något.
    Om hon nu är en sådan häxa är det väl bara till o ta tummen ur röven och anmäla saken,gå till familjerätten o överklaga, dra igång domstol så han får delad vårdnad i stället för o sitta här o klaga för ingen här kan hjälpa honom eller hur!

• Anonym (=/)

tycker bara det är väldigt konstigt för om man nu blir så orättvist behandlad bör man väl göra slag i saken och göra något åt det som alla här råder honom till.
    Jag undrar bara varför det gått så långt överhuvudtaget, han undrar vad han ska göra o jag undrar vad han har gjort/inte gjort o varför det ensf finns en polisanmälelse.För om hon nu anmält honom för hot så kan han inte göra så mycket.

• Anonym (=/)

Ja men klart man börjar undra vad för slags karl du är som har polisanmälningar på dej, klart man undrar vad du haft för dej då som fått denna kvinna att bli så hatisk att hon tar ungarna för dej.Själv tror jag nog att du kanske inte är så oskyldig som du utger dej för att vara när du sitter med polisanmälningar på dej!

• Anonym (=/)

o föresten då är ju inte du bättre som sitter o tycker att kvinnor är mer manipulativa än män, typisk komentar för en man som gjort bort sig o ska nu har sympati genom att skylla allt på kvinnan. tycker för övrigt att barnen tillhör väl kvinnan lite mer med tanke på att hon burit på dem i 9 månader samt födit dom. Hon har nog sina skäl skulle jag tro.

• Anonym (=/)

oj oj oj.
    Nä vill knappast ha sympati för de männen som jag pratar om är sjuka, det är dom det är synd om. men som sagt du skrev ju att kvinnor är fan så mycket värre än män då det gäller att vara manipulativ. undrar vem som behöver lugna ner sig o inte dra alla över en kam.Du har ju nyss setat o sagt att kvinnor är så mycket värre än män, man behöver inte gå längr till o läsa vilka är det somt.e.x utför misshandel i hushåll m.m tror männen slår med hästlängder där men som sagt kvinnor är väl alltid värst speciellt de som inte stannar kvar o tar erat skit eller hur!?
    Undrar vem som fiskar sympati egentligen, trodde det krävdes två för att bråka skulle gärna villja höra ditt ex åsikt i det hela. Som sagt tror nog hon har sina skäl att dra o med tanke på hysterisk du låter i båda dina inlägg så kan jag inte klandra henne det minsta.

• Anonym (=/)

jaha så att en kvinna bär sitt barn i 9 månader, föder fram barnet, ammar barnet hon har alltså inte gjort mer än vad mannen gjort? han har bidragit med en spermie medans vi är de som fan får hålla ungen vid liv innom oss.
    Jag anser att om en man är våldsam så har kvinnan all jävla rätt att ta ungarna ifrån honom, barn ska väl inte behöva leva i våldsam miljö. Och dessutom kom igen efter två graviditeter med en man som behandlar dej som skit o e våldsam, och som sen kommer o säger jag har all rätt till barnen. jo visst skulle du säga ta dem bara för ingen vet väl vem killen här är egentligen, men som sagt nu ska vi sympatisera här. ingen vet kanske vad kvinnan gått igenom för trotts allt vi har bara hört en del av historien eller hur

• Anonym (=/)

nej ingen vet väl vad någon av föräldrarna gått igen eller hur.men den här tråden verkar ju bara gå ut på att heja på killen o sympatisera honom.Någon som ens tänkt på att han kanske sitter o ljuger som attan här o det visar sig vara en mycket våldsam kille ni sitter o suportar?!
    Psykopater brukar ha en väldig förmåga att få allt att låte så hemskt och det är så synd om dom, tyvärr så talar de aldrig i klar språk och man fattar vad de håller på med.
    Tycker bara man ska vara lite försiktig för jag vill inte läsa om någon kille som blivit stöttad här ifrån o sen visat sig vara helt galen.
    Oavsett hur det är så är väl de upp till domstolen att avgöra för trotts allt kvinnan är ju boven i det hela som "tar" barnen i från honom när ingen här vet anledningen varför, så vem säger att han kanske inte är boven här?

• Anonym (=/)

ojojojojoj,
    ja gud jag tog så illa vid mej av ditt brev *skrattar*.
    Märks väldigt tydligt att du har ingen som hellst aning om vad som försegår i samhället, att det fins män som hotar och det då leder till att kvinnan sticker med barnen.Varför skulle hon inte sticka med barnen för han är väl ändå ett hot mot dem med eller hur?
    det är ju synd att du lever i en sådan skyddad värld och tror så gott om alla män som påstår sig blivit snuvade på barnen, det är ju just därför vi kvinnor har lättare för att få ensam vårdnand och skyddad identitet.De lagarna kom ju bara till för att jävlas med männen eller hur?
    Ja att han väntar med att ta kontakt med sina barn är för sådana som mej HAHAHA ja absolut tror jag oxå, kanske är för att han själv inser att han kanske inte kan göra något och om han nu är så mån om barnen varför vänta i 2 månader?

Ja det är ju tur att vem som helst kan få skyddad identitet oavsett anledningar, är ju väldigt troligt.Synd att du tror å gott om allt o alla, du kanske nehöver få lite mer erfarenhet innan du häver ur dej att alla män ( speciellt denna som du känner personligen) är oskyldiga och gör aldrig något fel.Tur att alla inte delar din åsikt för stackars barn i så fall.

• Anonym (=/)

ja men hellre att människor tar anstöt än att tro att detta inte händer!
    ja jag vet ju inte vad som försigår i alla komuner runt om i sverige men där jag bor är hot o misshandel tillräkligt för ensam vårdnad. Säger bara det att ingen vet ju egentligen vem de suportar.
    ja sheyla jag kanske läser tidningar o inte målar världen rosa som du gör, det finns faktiskt karlar som hotar kvinnor o sen sitter o nekar till det o ska ha sympati men det har väl du aldrig hört talats om eller hur?
    Öpna ögonen tjejen bara för att du lyckats hitta en bra karl så är inte alla det o när han dessutom inte gjort något på 2 månader kan man ju börja undra hur mycket han ens bryr sig om sina barn

• Anonym (=/)

haha
    ja men om han nu är oskyldig varför kontaktar han inte familjerätten direkt än att sitta o ringa när hon skiter i han!? är han oskyldig varför gör han inget då?
    och vad har du för bevis att han e oskyldig då? Han skriver de ja men vad säger att han talar sanning?
    säger bara det är väl lika mycket troligt att han är sokylldig som om att han har kanske hotat dem, det är det väl ingen som vet eller hur? om du tycker det han skriver är bevis för att han inte gjort något så ja tro det då för vem fan skulle erkänna om de hotat lixom?
    tycker bara han smutskastar exet, säkert inget fel på henne någon anledning måste hon väl ha för att dra o få skyddad address är väl inget man bara vaknar upp o gör bara så där

• Anonym (=/)

Det värsta är att nu hör man bara hans åsikt i det hela, vem kan med 100 procent sitta o säga så här är fallet, ta honom i försvar när ni inte ens vet vem han är.
    Hur kan ni veta att han är en bra kille bara för att han skriver så? det är ju hur lätt som hellst att göra.

Öppna ögonen det finns faktiskt psykopater som härjar där ute, de är jävliga mot fruarna och hotar/misshandlar dom.Sen när hon drar med ungarna är hon den stora manipulativa häxan i det hela o det är så jävla synd om han som blivit snuvad på sina barn.
    Sen utger de sig för att vara offer, tar s.k.a råd av andra hur de sen ska lyckas få tillbaka barnen och hur de ska jävlas på frugan.O här sitter ni gladeligen och uppmanar honom att kämpa skiten ur sig för att ni är så god trogna.Vore just fint sen om ni läser i expressen om en kvinna som kämpar för barnen då hennes man inte är klok. Då sitter ni o tycker det är synd om kvinnan menni tänker inte på att just denne man kanske är en av dom?!
    säger bara det att det är tur att inte alla lever i ett rosa lollo land o tror att sådant inte händer.
    Tänker inte ens bry mej mer utan låter er vakna upp i stället när ni själva upptäcker världen.

• Anonym (=/)

Ha ha ja du jag har redan en underbar liten son tack ska du ha, men vad för bevis finns det då att han inte hotat sin förra fru för det är väl knappast något han varken skulle erkänna eller skriva.
    Det är inte til att sparka ner någon när man undrar varför denna kvinna är så jävlig och anmäler,får skydd o drar.Klart man undrar pga vilka grunder men som sagt nu är det ju bara kvinnans fel eller hur!
    Hon är en riktig manipulativ häxa som ska ha skit, eller hur det är ju vad alla här tycker för hit intills så har ni ju utsett henne till syndabocken här inte.
    Tycler bara väldigt synd om henne som få ta allt detts skit från er som inte ens känner mannen ni peppar o försvarar till 100.Säger bara stå på dej kvinna

• Anonym (=/)

så du tycker att det är respelt fullt att denna man kanske sitter o ljuger och smuttskastar sin förra fru? det är till att respektera människor eller vad då?
    Och hur kan någon veta om denna man är ett svin eller inte för han kan ju lika lite som jag bevisa att han är ett svin eller helt oskyldig tills ett beslut från soc har gjorts.
    Om nu alla här har en sådan erfarenhet av psykopater då undrar jag bara hur kommer det sig att ni direkt tror på allt han skriver?
    Och nej jag ser inte rött när jag ser en man, har en underbar sådan hemma som för övrigt själv hade ett psykopat till farsa. Det fins bra män o dåliga men bara för att en man nu sitter här efter 2 månader utan att gjort något för att få träffa barnen på laglig väg, så bettyder väl inte det att han inte kan ha gjort något för att få frun att sticka. Ni svart målar ju den stackars tjejen så det är hemskt!
    hoppas verkligen hon inte behöver läsa allt detta då ingen vet varför hon stack hon kanse hade bra själ, men som sagt hon är väl bara en manipulativ häxa.

• Anonym (=/)

ja men vad har folk skrivit om henne?
    häxa,idiot m.m. det är väl ända mer än vad pappan blivit kallad.
    Jag säger bara det att till motsattsen bevisats så ser jag ingen anledning till att skylla allt på hene som det görs här inne,för ingen vet väl vad han gjort o inte gjort.Men förklara han som ett helgon för alla har ju redan bestämt att han är totalt oskyldig o det är så synd om honom.
    Klart morsan inte hänger här inne hon har väl fullt upp att ta hand om barnen o kanske inte sänker sig till samma nivå som han

• Anonym (=/)

Nej jag har aldrig sagt att han ÄR psykopat,
    men what if? Och har dessutom sagt att om mamman bara dragit med barnen utan anledning och snuvat honom på fadersskapet då är hon ju inte klok.
    Men med tanken på att alla här sitter och gapar om hur jävla dum i huvudet hon är,hon är en häxa,kidnappar barnen m.m så känner jag att det gått för långt.För ingen kan väl sitta och säga att hon är det när man inte ens vet vad som egentligen hänt!
    Men alla tycks ju redan ha sina fördommar mot henne att hon är så jävlig som bara drar med barnen,men ingen undrar VARFÖR.
    Tycker bara det är väldigt taskigt o framför allt kränkande mot henne hur ni sitter o gastar om hur jävlig hon är, när ni inte ens vet varför. Alla har ju redan fått sin åsikt att det är så synd om honom men tyvärr har jag tvivel om det. Om han nu brydde sig så mycket så säger väl sunda förnuftet att han går till familjerätten och inte sitter här och klagar utan att ens gjort något åt det.

• Anonym (=/)

Som sagt
    har aldrig sagt att han är psykopat eller att det inte är som han säger.
    Men tycker det är väldigt lågt att sitta och kalla exet för häxa,idiot ooch att hon kidnappat barnen! Alla har ju redan tagit ställning att allt är hennes fel, hon är dum i huvudet och förstör för sina barn.
    Men vem här inne vet egentligen om han ens talar sanning, eller om han bara sitter här och skyller allt på henne för att få stöd och råd hur han ska få tillbaka barnen.
    Vem här inne vet med säkerhet om han är så ofarlig och rar som han säger och om hon ens inte har skäl till att lämna han för barnens bästa.
    Ingen här inne vet ju ens om han är så snäll och omtänksam som han utger sig för att vara, ni säger döm honom inte men ni dömmer ju hans ex, tror på allt han säger och skriver elaka saker om henne! Vad är skillnaden egentligen?
    Jag tycker väldigt synd om kvinnan som sitter där ute och inte ens vet vad ni skriver om henne och hon kan få en chans att dela sin historia.Ni har ju redan dömt henne och det är otroligt synd att ni är så god trogna gällande honom och så fördoms fulla mot henne.
    Nåt skäl hade hon nog till att sticka, och vad det beror på lär vi ju aldrig få reda på käns det som.
    Säger det bara igen att evarför kontaktade han inte socialen och familjerätten m.m för länge sedan om han nu märkte att ringa inte funkade?!
    Och att hon skulle vara skyddad med spärrmarkeringar bla,bla,bla säger väl ganska mycket att den kvinnan kanske fruktar för barnens välmående.
    Men spelar roll bara för att hon inte yttrat sig här så är hon automatiskt skyldig till kidnappning m.m
    Det är ju tur att alla inte väljer sida efter att enbart ha hört en historia och börjar utnämna människor till kidnappare och idioter.
    Där går fan gränsen, tänker inte ens läsa denna tråd mer för ni utser ju bara människor som inte kan försvara sej i en disskusion för kidnappare m.m
    Tycker det är väldigt synd om kvinnan som kanske blir utsedd till idiot på denna tråd.

Svar på tråden Vad ska jag göra?......vad skulle du/ni göra?