Vad ska jag göra?......vad skulle du/ni göra?
Jag måste bara säga att jag hör och förstår vad Anonym (=/) säger, men kanske är du lite för hård och cyninsk i dina inlägg, och därav tar folk anstöt. Vet inte heller om det är rätt av dig att i en tråd, där TS söker stöd, totalt skriva ner TS och hans agenda. Kanske då bättre för Anonym (=/) att starta en ny tråd?
Men jag säger som någon tidigare skrev, det är inte så lätt att få skyddade uppgifter, om någon tror det. Det ska lite mer till en en "simpel" polisanmälan!
Säger dock inte att det inte är vad som har skett i det här fallet...
Nu, om du TS vill träffa dina barn så är det första att kontakta familjerätten. De kommer att kunna skriva till dina barns mamma, och kontakta henne på det sättet. Du kan, om du verkligen har intentionen att bry dig och träffa dina barn säga och gå med på att ett eventuellt umgänge skulle kunna övervakas....tror att det visar på att du verkligen vill och bryr dig och inte har för avsikt att hota, eller ens involverar dig i mammans liv, och därmed inte heller skada henne. Om du förstår vad jag menar. Du har tiden emot dig, och visar du inte att du verkligen vill i tid, så ifrågasätter man verkligen dina intentioner och eventuella baktankar. Om nu umgänget då kommer till stånd och övervakas kommer det ju innebära att det finns någon med hela tiden, men då får du iaf träffa barnen och det måste ju betyda ngt?!?
tillägg till Anonym (=/) kommentar gällande ensamvårdnad...kvinnor har inte alls lättare att få enskild vårdnad! Tvärtom....det är ju nästintill omöjligt att få enskild vårdnad, speciellt för kvinnor. Fastänn mannen är fäld för misshandel mot t ex mamman...bara ville säga det!