Vad ska jag göra?......vad skulle du/ni göra?
Måste bara kommentera anonym (=/):
"jaha så att en kvinna bär sitt barn i 9 månader, föder fram barnet, ammar barnet hon har alltså inte gjort mer än vad mannen gjort? han har bidragit med en spermie medans vi är de som fan får hålla ungen vid liv innom oss."
Hur tänker du? Hur håller du "ungen" vid liv inom dig? Jag har inte gjort något speciellt för att få mina bebbar att överleva i magen (slutat röka och fortsatt äta är inte medräknat). Det är inte så att jag har ställt klockan på fyra timmars mellanrum för att mata bebben... Om det fanns ett val skulle jag mer än gärna ha låtit pappan vara gravid och föda fram ett barn eftersom det är en underbar tid i livet. Min sambo skulle nog gärna vilja vara gravid oxo om det bara gick.
"Någon som ens tänkt på att han kanske sitter o ljuger som attan här o det visar sig vara en mycket våldsam kille ni sitter o suportar?!"
Det kan man väl aldrig veta om någon som skriver något. Har du någongång tänkt på att du kanske är en ond människa som egentligen inte hör hemma på ett forum för människor som bör stötta sina medmänniskor? Du har kanske inte heller tänkt på att du kanske kommer att bli en sådan som dödar din sambo när du får reda på att denne varit ortogen!!
Tog du åt dig? Vad tror du att ts gör då? Var det onödigt och lite elakt skrivet? Vad tror du att ts tycker då?
"Ja men klart man börjar undra vad för slags karl du är som har polisanmälningar på dej, klart man undrar vad du haft för dej då som fått denna kvinna att bli så hatisk att hon tar ungarna för dej."
Varför måste kvinnan vara så hatisk?? Kan det möjligtvis vara så att kvinnan är precis som mannen beskrivit henne? Varför är det så himla omöjligt för dig att tro att det finns en enda god man på denna jord? Och som fler har skrivit, det är lätt att göra en anmälan, oavsett anledning.
"tycker för övrigt att barnen tillhör väl kvinnan lite mer med tanke på att hon burit på dem i 9 månader samt födit dom. Hon har nog sina skäl skulle jag tro."
Ett barn har rätt till båda sina föräldrar (förutsätter att båda är okej). Så korkat (ursäkta ärligheten) att tänka så!!
"tycker bara det är väldigt konstigt för om man nu blir så orättvist behandlad bör man väl göra slag i saken och göra något åt det som alla här råder honom till."
En av anledningarna till att han tvekat är nog på grund av såna som dig.
Detta blev långt men jag störde mig väldigt mycket på vissa illa valda meningar. Jag önskar dig lycka till ts och om det är så att du inte är en psykopat ( ) hoppas jag att du snart får träffa ditt barn igen och att det löser sig.