• Katten2

Behöver råd

Hej!
    Jag känenr precis som du!!! Som en tickande bomb!

Jag hade ettt X för två år sen. Jag plussade i söndags. Men jag brukar (under mina två normala gravideteter som slutade i ett barn och ett missfall) brukar känna aktivitet i livmodern direkt på BIM! Men jag känner inget i livmodern nu, däremot smärta, mol, stickningar på höger sida!
    Är så rädd att det är ett X igen!! Och de kan ju inte se någon förrän tidigast v. 6+0. Fikc tjatat till mig ett VYl nästa fredag, v. 5+3, men hon sa att det är stor risk att de inte ser något. Nej, men just nu känsn det som att jag komemr åka in akut innan dess. Känner mig som en tickande bomb!
    Asjobbigt att känna att något är fel, oc hså ska man bara gå och vänta på att det blir totalt katastrof!
    Jag tycker också det borde synas något innan det spricker! Jobbigt jobbigt!

• Katten2

Jag förstår din oro!
    Hoppas verkligen det löser sig til ldet bästa för dig, skönt att du ska in imorgon!
    Jag funderar på att ringa imorgon och tjata och tjata för att få komma in och följa upp HCGt...
    Det är tyvärr den sidan som jag trott fungerade som nu gör svinont! Alltså inte den sidan jag opererat... Därför känns det annorlunda. Brukar ha speciellt ont på sidan jag opererat vid ÄL och mens, men inte på denna sidan!

Ja, här sitter man mitt i natten för att manhar så nångest att man inte kan sova...
    Blir snart knäpp av att försöka tolka alla symtom och känna smärta hela tiden!

Vi hörs! Lycka till imorgon!
    Kram

Svar på tråden Behöver råd