Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

string trosor...

linathegirl skrev 2011-03-23 10:33:36 följande:
    Min dotter är 12 och har själv köpt sina string och jag låter henne klä sig som hon vill och hon uppskattar att jag ger henne frihet. Vet att det finns folk som förfasas när hon går ut på disco i tajt kort klänning och overknee strumpor och visar bara lår mitt i vintern. Men hellre det än att hon gör som sina kompisar smyger ut i mjukisbyxor och byter om utan att deras föräldrar vet var de är eller vad de håller på med.
    Man ser ju inte direkt presentabel ut i mjukisbyxor heller.
  • lille Birger
    linathegirl skrev 2011-03-23 13:12:40 följande:

Hon har klippt hål i baken på sina jeans och då visar hon sina skinkor och inte trosor om hon har string istället för hipsters...tror det är så hon tänker men vad vet jag  Obestämd

Det låter ju inte sådär jätteanständigt Kräks
  • lille Birger
    Boonga skrev 2011-04-16 18:13:24 följande:
    Fy fan vad äckligt det är med stringtroser. Ett snöre som ligger och gnuggar mellan fitta och rövhål, som bakterier kan klättra på. Det är bara ofräscht, skulle inte tillåta en dotter det.
    Ska man vara fin får man lida pin.Tomte
  • lille Birger
    kaji skrev 2011-04-21 16:27:28 följande:
    ehh, hur menar du nu. de flesta som har string har det väl just för att det är mest bekvämt, alltså för att man inte vill "lida pin"...
    Fan, jag verkar inte ha lärt mig nånting av alla trostrådar jag läst. Gråter
  • lille Birger

Man kan inte tvinga någon att ha stringtrosor i alla fall.

• lille Birger
    Boonga skrev 2011-04-23 04:23:31 följande:
    Vad händer om man bajsar ner sig i en stringtrosa? Klyvs bajskorven i två?
    Ja
  • lille Birger
    carita skrev 2012-01-15 13:26:56 följande:
    ingen stringtrosa här inte!
    Hur skulle du känna om någon annan bestämde vilka trosor du skulle ha på dig?
Svar på tråden string trosor...