16 månader som är vaken 1-2 timmar på natten Hjälp önskas!!
Min son som snart är 16 månader har sovit väldigt dåligt ända sedan han föddes. Sömnen blev värre när han var ungefär 8-9 månader då han kunde ställa sig upp. Vid den tiden så kröp han väldigt mycket runt i sängen och satte sig upp flera gånger per natt. Han somnar alltid i sin säng och sen vaknar han till allt i från 24.00 - 04.00 och då får han komma in till mig. När han ligger hos mig ska han ligga kloss in till mig (som att ligga sked). Jag ammade honom fram till att han var 11 månader och nu får han bara välling en gång per natt mellan 05.00-06.00 vilket oxå har varit kämpigt att få honom att sluta. Sedan han var 8-9 månader har han vaknat även på natten och kan vara vaken och böka runt i min säng 1-2 timmar. Ibland är han jätte trött och ibland är han pigg. I natt tex kom han in till mig vi 01.00 och somnade om direkt men vaknade sen 3.30 och somnade inte om förrän 05.15. Han var jätte trött i natt och låg och blundade och försökte verkligen sova men kunde inte komma till ro. Han är förkyld nu men så här kan han vara ändå trots att han inte är förkyld. Sen sov han gott till klockan 07.00. Han lägger sig mellan 19.00-19.30 men det spelar ingen roll vilken tid det blir för han vaknar ändå. På dagarna sover han cirka 1,5 timme efter lunch.
Jag är helt slut och behöver hjälp med att få honom att sova hela natten.
Jag har inte sovit en hel natt sedan han föddes och vissa dagar är jag helt slut och därför behöver jag hjälp och tips på vad jag kan göra för att han ska sova hela natten.