Någon mer som förlorade sin pappa tidigt?
Jag är ganska övertygad om att det handlar om att du inte bearbetat sorgen, i alla fall inte på "rätt" sätt, det är inte så många som vet hur sjutton man ska hantera en sorg. jag har inte förlorat en förälder, men förlorade förra året en person som gjorde att min värld rasade. Lite kortfattat så hittade jag en sida på nätet, sorg.se som är hemsidan för svenska institutet för sorgbearbetning. Där fanns ett långt uttdrag ur boken Sorgbearbetning som jag började läsa och bestämde mig för att beställa boken. I den finns ett väl prövat och utvecklat sorgbearbetningprogram. Vet inte hur jag ska förklara mer men jag rekommenderar dig STARKT att testa detta då det var det bästa jag nånsin gjort, hade aldrig klarat av att bearbeta och gå igenom min sorg utan det här, det är jag övertygad om. Det är inget hokus pokus utan ett väl beprövat program. Boken kostar typ 200 spänn på adlibris och det är väl investerade pengar, det säger jag. Att läsa boken och gå igenom det här programmet gav mig en mycket större förståelse för sorgen i sig och jag tror att det skulle göra det gör dig ocskå, efetersom du undrar varför du inte kunnat gå vidare. Jag är tvärsäker på att du behöver testa det här just pga den enda meningen du sa. Du kan inboxa mig om du vill att jag ska förklara lite närmare. Men jag tycker verkligen att du ska testa det här, du anar inte vad det gjorde för mig och hur otroligt effektivt det är.