Äggdonation
Hoppas jag inte trampar dig SRA på tårna nu men lägger ut en förfrågan om någon kan tänka sig att donera.
Letar förtvivlat efter äggdonator då vi precis har gjort vårt försök som tyvärr inte verkar gå vägen...
I Sverige är köerna långa och endast "en" donation erbjuds. Jag berättar gärna hur donationen går till och vad som räknas som "en" donation. Vår resa hittar ni i min presentation.
Jag ser ingen stor risk att vi konkurrerar om äggdonator SRA. Donatorn måste donera till vårt respektive sjukhus och jag såg att du finns i Umeå. Jag finns i Dalarna och min donator behöver donera till Akademiska sjukhuset i Uppsala.
Jag önskar dig lycka till och passar samtidigt på att tacka er som donerar för att ni ger oss barnlösa möjligheten att bilda familj.
Jag kan inte med ord beskriva den sorg som det innebär att veta att jag kanske aldrig kommer att kunna få barn, se dem växa upp, se min sambo bli pappa och ge mina föräldrar barnbarn. Att alltid känna sig okvinnlig, annorlunda och utanför när arbetskamraterna pratar om sina barn. Listan kan göras hur lång som helst....