ni med pmds titta hit
Hej alla kämpar. Misstänker att jag fått en släng av PMDS. Känt mig riktigt av banan under mensen hela våren. Förra mensen va den värsta, ville lämna sambon så jag slapp barnen varannan vecka, ville göra mig av med barnen och flytta långt borta. Ångrade barnen så fort dom gnällde. Hade inga problem i stortsätt med humöret vid mens tidigare, men efter andra barnet blommade det upp. Stora är 3 år och lilla är 11 månader.
Har en liten svacka på 2 dagar ca när ägglossningen bör vara, och nu igen vid mensen. Känner lixom ingen glädje i kroppen, blir skit arg på barnen direkt, vill bara sova och vara för mig själv. De blir ju inte bättre av att inte sovit ordentligt sen innan minstingen kom..
Har spiral, kyleena, och har haft sen i höstas. Vet inte om det är den som ställer till det eller om jag hade haft det såhär ändå. Är 25 år snart, känner inte riktigt för att ha de såhär nån gång i månaden tills klimakteriet..
Hur fick ni diagnosen och hur gick ni vidare efter de? Har pratat med BVC som skulle återkomma, men de har dom nog glömt. Känner inte riktigt för att ringa och jaga dom nu heller.
Kämpa på alla??