• LillaMandarin

Någon med erfarenhet av Vista Print hemsida?

Jag har tänkt köpa visitkort, hemsida , reklamblad mm från Vista Print men så snubblar jag precis över ett forum där jag ser att flera har blivit lurade av det företaget. De har beställt saker men aldrig fått dem, de ha blivit debiterade mer än vad de ska mm.

Är det någon mer med denna erfarenhet?

Har någon köpt hemsida via dem, rekommenderar ni dem eller inte?

Kan ni tipsa mig om något annat företag som jag kan köpa en hemsida från utan att jag behöver kunna programmering mm?

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av Vista Print hemsida?
  • SilverEmma

Jag har köpt fotokalender från dem två år i rad och är jättenöjd. Snabb leverans! Har även två släktingar med företag som beställt lite saker därifrån och är jättenöjda.

• Majsan70

Vi har köpt visitkort, tröjor och papper med vår logga på av dem o är jättenöjda.

• EFI

Skulle rekommendera optimalprint istället. De trycker i Sverige och kvalitén är bättre än vistas.

www.optimalprint.se 

Apple user since 1987
  • Leone i Västerås

Jag har betsällt från Vistaprintav massor av gånger  sedan 2003 och alltid blivit jättenöjd. Fina varor och alltid snabbare leverens än vad som utlovats.

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • Tecken

Jag har handlat från dem en gång. Inga problem. De höll leveranstiden och varan var precis så fin som utlovat

• Dex

Ni som beställt från Vistaprint, har ni fått mycket spam i era inboxar till den mailadress ni uppgivit för dem? Jag misstänker nämligen att all spam jag får härstammar från dem.

• Popov

Alla tävlingar och reklam om gratis telefoner, datorer etc. är bluff
    och för att delta i dessa "tävlingar" måste du godkänna direktreklam ifrån VistaPrint

När du går med i olika forum tex. familjeliv, så skickas direktreklam ifrån VistaPrint

I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies
  • EllaAnette

Vi beställde dopkort från Vista Print och fick dem mycket snabbare än de utlovat. Korten var jättefina och fick dem till riktigt bra pris!. Har inte fått en massa skräp från dem i mailen heller, så vi är helnöjda.

• Laurora
    Dex skrev 2011-03-13 06:52:11 följande:
    Ni som beställt från Vistaprint, har ni fått mycket spam i era inboxar till den mailadress ni uppgivit för dem? Jag misstänker nämligen att all spam jag får härstammar från dem.
    Har beställt sedan 2003 och aldrig fått något spam till någon av mina mailboxar, har alltid fått allt mycket nsbbare än utlovat och nu ska jag precis beställa igen. Att det inte komme rfram har nog mer med posten att göra.
  • Tecken
    Dex skrev 2011-03-13 06:52:11 följande:
    Kan du inte kontakta dem och "avbeställa" det?

Det enda "fuffens" jag kan komma på med Vistaprint är att de utlovar "gratisvaror" som i slutändan inte är gratis, men man ser ju klart och tydligt priset så något riktigt fuffens är det inte.
Svar på tråden Någon med erfarenhet av Vista Print hemsida?