Inlägg från: Beckaa |Visa alla inlägg
  • Beckaa

Oniepiece/Ziperall/jumpindess

Hej!

Jag har drabbats av habegär. Jag vill ha en mysdress. Detta trots att jag vet att de inte är speciellt snygga... Frågan är bara om jag ska satsa på orginalet OnePiece eller om jag ska gå på någon av de billigare kopiorna. Jag är ingen märkesnörd som vill ha en OnePiece bara för att det är en Onepiece, men jag vill ju inte, ve och fasa riskera att köpa en dress som inte är av lika bra kvalitet. Det finns ju flera olika varianter, t.ex:

www.onepiece.se
    www.ziperall.se
    www.chillunited.se
    www.jumpins.se

Vad är era erfarenheter? Har ni fallit för trenden och myser omkring i dressar hemma? vilken sort har ni och resonerade ni i val av märke?

/Beckaa

• Svar på tråden Oniepiece/Ziperall/jumpindess
  • Beckaa

Ja, egentligen är de fula och ett rent vidrigt plagg, men som sagt, sjukt mysigt!

Är det någon som har en kopia och kan uttala sig om den? :)

• Beckaa

Jag slog till på en rosa Ziperall! Så nu väntar jag med spänning på att få hem underverket... :)

• Beckaa

Jag fick min Ziperall i påskas, och fakturan kom för 2 veckor sedan, så den kommer nog, men de verkar ha en bra likviditet med tanke på att de inte har mer bråttom med att få betalt :)
    Hur som helst, värd varenda krona!

• Beckaa

De är ordentligt säckiga! Jag är 1,60 lång och brukar oftast ha 34 i kläder. Jag har en XS och den är alldeles lagom hängig och mysig :)

Svar på tråden Oniepiece/Ziperall/jumpindess