Inlägg från: bennysson |Visa alla inlägg
  • bennysson

    Oniepiece/Ziperall/jumpindess

    Beställde en Ziperall som kom hem i förra veckan, har inte sett röken av faktura heller..

    Dessutom var min trasig (dragkedjan) och slarvigt sydd på flera ställen och hade smutsfläckar när jag fick den.. så skulle reklamera.

    Mailade dem för att få veta hur man gör vid reklamation, då ska ju inte kunden stå för returen (tycker jag iallafall! när det är fel på en vara)

    har inte fått svar..

    Har dock skickat tillbaka den. kostade 84 spänn att skicka, så de får de fasen betala tillbaka..

  • bennysson
    Super blondinen skrev 2011-06-01 00:02:42 följande:
    Skriv varuretur och sen deras ares så får de stå för portot,
    Så gjorde vi.
    aha.. aja nu är det redan försent. inte har de svarat på mailet heller.....
Svar på tråden Oniepiece/Ziperall/jumpindess