• Anonym (Arg)

Men ge mig mitt liv tillbaka!

Över en natt typ förändrades mitt liv. Från att va helt underbart till att va rejält bedrövligt. Jag kämpar och sliter som sjutton, men det blir liksom inte bättre. Jag försöker se det positiva jag har i livet - men likt förbaskat vill jag ha mitt liv tillbaka...

Mina vänner stöttar och finns för mig och jag har en kurator som är underbar. Och det är egentligen konstigt att jag fortfarande står på benen, så mycket skit som jag har drabbats av.

Men rätt som det är så ska mitt liv vända tillbaka. Men när??? Det är så grymt orättvist att ha det så här! Och det är yttre faktorer som ställt till det, har inget dåligt psykiskt mående i botten.

• Svar på tråden Men ge mig mitt liv tillbaka!
  • Anonym (beklämd)

Du är arg, det är bra, tänk dig för bara när du riktar den,
    så det inte är mot någon oskyldig,
    eller någon annan som också blir ett offer.

Livet är allt annat än rättvist, tyvärr. Det är de godhjärtade som drabbas värst.

Vad är det som gör att du inte känner att det blir bättre? Vill du utveckla vad som har hänt?

Kram

• Anonym (Arg)
    Anonym (beklämd) skrev 2011-03-12 19:55:04 följande:
    Du är arg, det är bra, tänk dig för bara när du riktar den,
    så det inte är mot någon oskyldig,
    eller någon annan som också blir ett offer.

Livet är allt annat än rättvist, tyvärr. Det är de godhjärtade som drabbas värst.

Vad är det som gör att du inte känner att det blir bättre? Vill du utveckla vad som har hänt?

Kram
    Nej, är nog bara jag själv som mår dåligt av allt. Försöker ta tillvara på mina vänner och vara rädd om mina nära.

Det som hänt är en separation som är/var ett helvete. Därefter svår sjukdom hos mina föräldrar. Väldiga svek av barnets släkt på pappans sida. Och jag står där och ska ensammen fixa allt. Har ett handikappat barn som jag är ensam med. Min ekonomi kraschade mitt ex. Mina vänner briukar säga att jag borde sälja min historia till nån´veckotidning, den är helt osannolik.

Just nu blir det inte bättre, min ena förälder dör snart. Men sen ska det baske mig vända!!! Det vet jag att det gör! :)

Kram själv.
  • Anonym (Arg)

Idag är jag mer ledsen. Jag tycker faktiskt att mitt liv är över. Det finns inget som är roligt, mer än min dotter. Det är för hennes skull jag finns. Jag har nog fått det roliga i livet jag...

Vill bli glad igen! less nu på det här. Allt är en kamp, inget går smidigt. Längtar efter någon att dela allt ansvar med.

Svar på tråden Men ge mig mitt liv tillbaka!