Nominerade till Gry´s tjejplan
Hej, kan vi inte träffas här vi som är nominerade till Grys tjejplan? Hoppas att det är många med mej som blivit nominerade. Hålla tummarna för att vi får åka. Häng på så får vi se vilka som får åka med
Hej, kan vi inte träffas här vi som är nominerade till Grys tjejplan? Hoppas att det är många med mej som blivit nominerade. Hålla tummarna för att vi får åka. Häng på så får vi se vilka som får åka med
*puff*
Jag har också blivit nominerad! :)
Hur vet ni att ni blivit nominerade? Har den som nominerat berättat det eller? :)
Ingen har sagt något, jag upptäckte det när jag läste min mail. Hade fått 3 st mail från Gry Forsell
Skitkul att det finns någon som vill nominera mej, jätteglad för det.
Jag har nominerat en vän, får jag som har nominerat en bekräftelse på detta? Vännen har nämligen inte sagt något om tjejplanet... Orolig över att mailadressen kanske blev fel :(
Aha. Jag har nominerat min syster och undrade därför. Hade hoppats att de skulle komma som en överraskning ifall hon fick åka med. Men men hon blir nog glad av att ha blivit nominerad öht :)
Jag har blivit nominerad, men det är väl ingen risk att just jag skulle ha turen och få åka med.
den som har nominerat får ingen bekräftelse, men den som blivit nominerad får det
Jag är också nominerad till tjej resan, men om jag förstått allt rätt så måste vi som är nominerade lyssna på mix megapol mellan kl 7-18 varje dag och om mitt namn ropas upp så måste jag inom 5 minuter ringa ett nummer för att få åka med....??? hur många har tiden att lyssna på radion hela dagar?? förr ringde dom upp, så mycket bättre.