inte ok!
Kan inte hennes pappa prata med henne då? De e verkligen inte ok att säga såna saker o bete sig så!!! Om de inte hjälper o pratat tycker jag absolut du kan ta datorn för att markera att de här e inte ok!!
Kan inte hennes pappa prata med henne då? De e verkligen inte ok att säga såna saker o bete sig så!!! Om de inte hjälper o pratat tycker jag absolut du kan ta datorn för att markera att de här e inte ok!!
Om de nu e så fräckt att ta någons saker, så kan man ju ta bort modemet då om hon inte står för de själv!?
Förklara för mig hur dom ska få en bra relation då puss!?? Du verkar ju veta! Dom har pratat o bup va ju oxå inkopplat o har du läst va dom hade sagt!???? De verkar ju inte så, fast du kanske står över dom? O hur ska man klara sig i livet sen om man inte ens kan visa respekt för den man bor hos!?
Ja fast du svarade inte på frågan? Jag kanske formulerade mig lite dumt de sista där o ber om ursäkt men va snäll o svara på resten istället?
Ja men puss kan du svara på de jag undrade då?
O om jag fattat de rätt har hon ju gjort de!? Om inte de funkar vad tycker du man ska göra då??
Mm har läst alla o de går en röd tråd genom hela inlägget...
Men de kanske funkar för dig o dina barn!! Men man kanske ska tänka på att alla inte e lika dana o funkar på olika sätt!! Eller har jag fel??? En sak som funkar toppen på en del kanske har motsatt effekt på en annan!! O sen kanske du inte ska jämföra dina biologiska barn med hennes bonusbarn. Jag tror att många barn utnyttjar den situationen barn e smartare än man tror!! Men man måste ju ändå lära sig att visa respekt tycker jag!!!
De e klart att de inte e ditt ansvar att uppfostra men bor ni tillsammans så måste du ju få va med o göra de oxå så klart!!