• Yildirim

inte ok!

Denna flickan måste ha fått en riktigt usel uppfostran! Sånna föräldrar borde inte ha barn! Utan regler och vad som är rätt och fel. Herregud.

Hon måste ha regler TS! Du gjorde helt rätt som tog datorn. Men du ska INTE lämna tillbaka den bara för att hon ber om ursäkt. För som någon tiigare sa, vad är en ursäkt värd då den endast sägs för att få tillbaka datorn och inte personligt menat till dig? Hon säger det inte från hjärtat. Ge tillbaka datorn när hon börjat bete sig!

Hon ska fan inte kalla dig hora! Hon ska respektera dig! Du är äldre än henne och ger du henne respekt så ska hon fan ge dig tillbaka...

Jag skulle be dotterns pappa sätta dessa gränser så du slipper ta emot hatet från henne. Det är du inte värd!

• Yildirim
    Ramborg skrev 2011-03-13 15:43:21 följande:
    Har du något bättre förslag? Eller tycker du TS ska tåla att bli kallad hora osv?
    Ja vad ska man annars göra? Slå barnen?

Om dom inte lyssnar när man säger till och inte har någon som helt respekt för vuxna ?! SKa man acceptera det? När man haft möten och samtal ett antal gånger och inget hjälper?
  • Yildirim
    Spartacus skrev 2011-03-13 15:55:10 följande:
    "ungdomen" har ALLTID haft 0 respekt för vuxna! det är en del i att bli vuxen och självständig...
    ungdomarna beter sig inte heller alltid likadant hemma som ihop med vänner på skola eller på discon,
    så även dom som tycker att dom har sääärskilt snälla ungar har att göra med en känsloexplosion på 2 ben.
    HAHA Snacka inte skit.... Känner så jävla fina ungdomar som respektera sina föräldrar. Jag har fan aldrig kallat någon hora. Det handlar inte om att man är "en trotsig tonåring" Jag skulle ALDRIG kalla någon vuxen hora när ajg var yngre. Så jävla uppkäftigt och respektlöst....

En del att bli vuxen och självständig genom att kalla sin pappas sambo bitch/hora osv IN MY ASS!
  • Yildirim
    puss skrev 2011-03-13 18:27:11 följande:
    jag är trevlig. du är inte det. läs dina egna inlägg.
    Jag tror hon själv vet vad hon skrivit.

Jag undrar hur det kommer att gå för dina tonåringar.... Dom lär ju käfta som fan.

Konstigt då att JAG aldrig har käftat och vara elak med mina föräldrar trots att jag varit tonåring. Mina föräldrar var otroligt kärleksfulla, DOCK stränga och man måste fan sätta gränser.....
  • Yildirim
    MimmiL skrev 2011-03-13 19:07:52 följande:
    *anmält*
    Moget
Svar på tråden inte ok!